خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران:

اجرای فاز دوم رجیستری موبایل از 14 آذرماه/ مبارزه با تمامی مدل‌های آیفون قاچاق

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۸۳

آذری جهرمی گفت: فاز دوم طرح رجیستری موبایل برای مبارزه با قاچاق برای تمام مدل‌های گوشی و تبلت برنداز جمله برند اپل از تاریخ 14 آذرماه اجرایی می‌شود و افرادی که قصد خرید موبایل دارند باید به اصلات گوشی خریداری شده توجه کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران با اشاره به واردات موبایل‌های شرکت اپل و اجرای طرح رجیستری موبایل گفت: بر اساس قانون وزارت صمت  به کسی که نمایندگی ارایه خدمات در داخل کشور شرکت اپل داشته باشد، اجازه واردات می دهند و ظاهرا یک عده ای این چارچوب را بنابر مدل وزارت صمت دارند و این‌ها واردات موبایل و تجهیزات آیفون را انجام می دهند و خدمات هم باید ارائه دهند.

وزیر ارتباطات با اشاره به سیاست شرکت اپل مبنی بر عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران خاطر نشان کرد: تا به امروز وزارت صمت سیاستی مبنی بر الزامی کردن شرکت مبنی بر ساخت و احداث یک نمایندگی رسمی در ایران نداشته است و به همین دلیل عدم وجود نمایندگی شرکت اپل در ایران با وجود واردکنندگان دارای مجوز واردات هیچ مشکلی ندارد.

آذری جهرمی افزود: فاز دوم طرح رجیستری موبایل برای مبارزه با قاچاق برای تمام مدل‌های گوشی و تبلت برند از جمله اپل از تاریخ 14 آذرماه اجرایی می‌شود و افرادی که قصد خرید موبایل دارند باید به اصالت گوشی خریداری شده، توجه کنند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی واردکنندگان موبایل ملزم به ثبت کالای وارداتی  در گمرک و ارائه خدمات پس از فروش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز