خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی :

شروع طرح رجیستری موبایل از 28 مهر ماه/ با اجرای رجیستری هیچ پولی از مردم به عنوان گمرکی گرفته نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۷۴

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر منتشر شده در یکی از رسانه های فارسی خارج از کشور، درباره غیرفعال شدن گوشی های تلفن همراه در دست مردم با اجرایی شدن طرح رجیستری را ، تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن تکذیب خبر منتشر شده در یکی از رسانه های فارسی خارج از کشور در مورد غیرفعال شدن گوشی های تلفن همراه در دست مردم با اجرایی شدن طرح رجیستری، گفت: این خبر درست نیست و طرح رجیستری از 28 مهرماه شروع می شود که در فاز نخست آن مانیتورینگ است و در این فاز اجرای رجیستری از یک سری مدل محدود شروع می شود.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح رجیستری از مردم به هیچ عنوان پولی به عنوان گمرک گرفته نمی شود، افزود: اجرای رجیستری به هیچ عنوان برای مردم هزینه نخواهد داشت.

حسین فلاج جوشقانی با اشاره به این که اجرای رجیستری در مورد گوشی های در دست مردم نیست، گفت: گوشی‌هایی که تا کنون وارد کشور شده و گوشی هایی که هم در دست مردم است در طرح رجیستری مجاز تلقی می شود و لذا جای هیچ نگرانی برای مردم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز