خبرگزاری کار ایران

آذری‌جهرمی در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار کرمان عنوان کرد:

ابلاغ دستور رفع مشکلات ارتباطی کرمان به اپراتورهای تلفن‌همراه/ تشکیل کارگروه ویژه‌ برای توسعه پوشش ارتباطی استان‌

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۵۲

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با استاندار کرمان گفت: برای رفع مشکل پوشش ارتباطی استان کرمان به اپراتورهای تلفن همراه از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل دستورات ویژه‌ای ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا و براساس گفته‌های منابع آگاه، محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی وقوع  دو زلزله به بزرگی  6.1 و 6.2 ریشتری و پس لرزه‌های متعدد در استان کرمان و همچنین اختلال ایجاد شده در شبکه‌های ارتباطی این استان، بعد از ظهر امروز پنجشنبه بیست و سوم آذرماه طی تماس تلفنی با استاندار کرمان گفت: کارگروه ویژه‌ای به‌منظور تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان کرمان در وزارت ارتباطات راه‌اندازی شده است.

آذری‌جهرمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات ارتباطی در استان‌کرمان گفت: برای رفع مشکل پوشش ارتباطی استان کرمان به اپراتورهای تلفن‌همراه از جمله همراه‌اول، ایرانسل و رایتل دستورات ویژه‌ای ابلاغ شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مردم کرمان گفت:  مردم کرمان، مردمی دلاور و شجاع هستند. مردم استان کرمان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین لشکر 41 ثارالله(ع) در دوران دفاع‌مقدس، نقش تاثیرگذاری داشته‌اند، بنابراین مردم کرمان حق زیادی گردن انقلاب دارند و شایسته بهترین‌ها هستند.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده شهرستان‌های کرمان و راور خاطرنشان کرد: در نخستین فرصت به اتفاق جمعی از معاونان برای دیدار با مردم شریف و صبور و همچنین بازدید از وضعیت شبکه‌های ارتباطی به استان کرمان سفر خواهم کرد. همچنین  در آینده‌ای نزدیک تیمی از کارشناسان وزارت ارتباطات برای پایش نقاط کور و فاقد پوشش ارتباطی تلفن‌همراه، به استان کرمان سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز