خبرگزاری کار ایران

مدیر‌کل ارتباطات کرمان خبر داد:

شبکه ارتباطی در روستاهای زلزله‌زده مشکلی ندارد/ استفاده از حداکثر ظرفیت در سیستم های ارتباطی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۲۰۷

مسعود الهامی گفت: هم اکنون حداکثر ظرفیت در سیستم های ارتباطی کانون وقوع زلزله امروز کرمان برقرار شده است و شبکه ارتباطی در دیگر روستاهای زلزله دیده نیز بدون مشکل مشغول به فعالیت است.

به گزارش ایلنا، مسعود الهامی، مدیر‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان درباره آخرین وضعیت ارتباطی در مناطق زلزله‌زده استان کرمان از جمله روستای گورک گفت:  در همان دقایق ابتدایی وقوع زلزله به منطقه اعزام شدیم که علیرغم وقوع حادثه، وضعیت ارتباطی در منطقه زلزله زده پایدار اما همراه با ترافیک بود.

وی با اشاره به وقوع قطعی برق حدود ساعت ۱۰ تا ۱۱ خاطر نشان کرد: در پی قطعی برق در منطقه، سیستم های ارتباطی بعد از اتمام شارژهای تامین برق، قطع شدند. اما با اتصال مجدد برق، سیستم های ارتباطی نیز در سرویس قرار گرفتند و هم اکنون نیز به صورت پایدار، فعال هستند.

مدیر‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات کرمان با بیان این که حداکثر ظرفیت در سایت پوشش دهنده مناطق زلزله زده ایجاد شده است،  تاکید کرد: مانیتورینگ شبکه نشان می دهد که بعد از رسیدن نیروهای امدادی و نیاز ارتباطی اهالی منطقه، شبکه های ارتباطی مناطق زلزله زده اگرچه پایدار هستند اما با ترافیک روبرو است. ضمن این که ارتباطات ثابت منطقه بدون هیچ قطعی و مشکلی برقرار است.

الهامی با اشاره به وضعیت ارتباطی سایر روستاهای استان کرمان و مناطق زلزه‌زده گفت: در 25 روستای دیگر زلزله زده وضعیت ارتباطی مناسب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز