خبرگزاری کار ایران

شماره‌‌ ۲۵۴ «ماهنامه‌‌ نمایش» روی پیش‌خوان

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۸۹۸

جدیدترین شماره‌‌ «ماهنامه‌‌ نمایش»، ویژه‌ آبان‌ماه ۱۳۹۹ با نگاه ویژه‌ به «شازده کوچولو و اقتباس برای درام» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، شماره ۲۵۴ «ماهنامه‌‌ نمایش» با نگاه ویژه‌‌ به «شازده کوچولو و اقتباس برای درام» با مطالبی به قلم عباس جهانگیریان، منصور خلج، بهرام جلالی‌پور، احمد کامیابی‌مسک و  فریدون محرابى منتشر شده است.

همچنین مخاطبان می‌توانند نقد و تحلیل نمایشنامه‌ «سعدی هملت می‌شود» با عنوان «کتابی برای دیدن» نوشته‌ سعید محبی و مقالاتی چون «دردمندی که تشنه‌ دانستن است!» نوشته‌ نصرالله قادری، «بررسی مسأله‌ نیاز در پدیداری فرهنگ و هنر نمایش» نوشته‌ محمدرضا امیرخانی، «مقاومت در برابر تئاتر بودگی» نوشته‌ ماروین کارلسون با ترجمه‌ مجید کیانیان و «تحلیل یک باور اسطوره‌ای در دنیای نمایش مالزی: «پاک دوگل» دلقک مقدس و قابل احترام» نوشته‌ محمود دهقان‌هراتی را در این شماره بخوانند.

پرونده‌ «یک نمایش: بیداری» شامل مقدمه‌ای با عنوان «بیداری به وقت کرونا!» نوشته‌ نصرالله قادری و گفت‌وگو با داود دانشور، فرزانه نشاط‌خواه، گیلدا حمیدی، افشین زارعی و رضا امامی و نقد نمایش «بیداری» با عنوان «همیشه پای یک زن در میان است» نوشته‌ آزاده فخری بخش دیگری از شماره ۲۵۴ «ماهنامه‌‌ نمایش» است.

سرمقاله‌ این شماره با نام «حرف، تئاتر و نمایش دروغ بزرگ!» به قلم نصرالله قادری منتشر شده است.

شماره‌ ‌۲۵۴ «ماهنامه‌‌ نمایش» ویژه‌ آبان‌ماه ۱۳۹۹ با سردبیری نصرالله قادری در ۹۶ صفحه و با بهای ۱۵‌ هزار تومان برای عموم علاقه‌مندان حوزه‌ تئا‌تر چاپ و توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز