خبرگزاری کار ایران

جولان کرونا در میان هنرمندان/ سینماگرانی که تا امروز به کرونا مبتلا شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۸۴۷

شیوع مرگبار کرونا در کشور باعث شده است اقشار مختلف مردم درگیر این بیماری باشند. در این میان هنرمندان نیز با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تازه‌ترین خبرها از ابتلای هنرمندان به ویروس کرونا مربوط به پرویز پورحسینی است. پورنگ پورحسینی فرزند این بازیگر پیشکسوت با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران بستری و تحت نظر پزشکان است. 

در هفته‌ای که گذشت ابتلای محسن تنابنده و همسرش به ویروس کرونا هم رسانه‌ای شد. تنابنده این روزها در حال بازی در فیلمی به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ بود که با اطلاع از وضعیت بیماری خودش را در خانه قرنطینه کرد و فیلمبرداری «روزی روزگاری آبادان» تا زمان بهبودی این بازیگر تعطیل شد. 

جلال‌الدین معیریان گریمور پیشکسوت سینمای ایران که هفته دوم ابتلا به بیماری کرونا را پشت سر می‌گذارد کماکان در بیمارستان تحت نظر پزشکان است. خانواده معیریان به دلیل کمبود رسیدگی در بیمارستان کسرا این هنرمند را به بیمارستان نیکان انتقال دادند. با این حال هنوز شرایط وی هنوز پایدار نشده است. 

ابتلای بازیگران در روزهای تصویربرداری و شرایط ویژه کشور در شیوع ویروس کرونا باعث شده است شرایط کار در زمان تصویربرداری آثار مورد اختلاف میان مدیران ستاد مبارزه با کرونا باشد. از یک سو علیرضا زالی مسئول ستاد فرماندهی کرونا استان تهران با اعلام دستوری مبنی بر توقف پروژه‌های فیلمبرداری تا زمان فروکش کردن شیوع گسترده بیماری تلاش کرد تا جلوی ابتلای هنرمندان را به بیماری کووید ۱۹ بگیرد از دیگر سو سعید نمکی وزیر بهداشت با انتشار نامه‌ای خطاب به روسای سازمان سینمایی و صدا و سیما ادامه فعالیت پروژه‌های سینمایی را بلامانع دانست. 

آنچه که مسلم است سلامت هنرمندان در روزهای تصویربرداری فیلم‌ها و سریال‌ها مهم‌ترین اصل است و در صورت تداوم کار باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی با وسواس بسیار رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز