خبرگزاری کار ایران

از محمدرضا اصلانی تا صادق زیباکلام در یک مستند اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۱۷۰

تولید مستند کوتاه «دوربین فرانسوی» به کارگردانی اردوان زینی‌سوق به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، این مستند که چهارمین مستند زینی‌سوق است سال گذشته در استان‌های فارس و تهران تصویربرداری شده است و موضوعی اجتماعی دارد. 

مستند ۳۰ دقیقه‌ای «دوربین فرانسوی» درباره یک خانواده فرانسوی است که با دوچرخه به کشورهای مختلف سفر می‌کنند و در مسیر سفر به ایران، اتفاقاتی برای آن‌ها می‌افتد. فیلم به دنبال آن اتفاقات، به بررسی موضوع از منظر مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی می‌پردازد. 

چهره‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مطرح کشور همچون محمدرضا اصلانی، دکتر صادق زیباکلام، دکتر نعمت‌الله فاضلی و… در این مستند حضور دارند. 

پیش‌بینی می‌شود رونمایی و اولین اکران مستند کوتاه «دوربین فرانسوی» در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اتفاق بیفتد. 

عوامل مستند «دوربین فرانسوی» عبارتند از: طراح و کارگردان: اردوان زینی سوق، تهیه‌کنندگان: کیوان کثیریان و اردوان زینی سوق، مجری طرح: گلاره عباسی، تدوین: احسان شادمانی، فیلم‌بردار: وکیل زعفرانی، صدابردار علیرضا نوین‌نژاد و محمدحسن شریعتی، صداگذار: احسان افشاریان، اصلاح رنگ: حسام رحمانی، عکاس: احسان آقایی، طراح پوستر: افشین ضیائیان، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی، محصول موسسه فرهنگی هنری هفت رخ معاصر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز