خبرگزاری کار ایران

راهیابی فیلم«12:34» به جشنواره «KinoDrome» آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۶۶

فیلم «12:34» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهمن هراتی به بخش مسابقه سومین جشنواره بین‌المللی «KinoDrome» آمریکا راه یافت.

 به گزارش ایلنا،‌ فیلم«12:34» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهمن هراتی به بخش مسابقه سومین جشنواره بین‌المللی «KinoDrome» آمریکا راه یافت.

جشنواره «KinoDrome» آمریکا در شمار جشنواره‌های Gold جهانی است که «12:34» تنها فیلم راه یافته از ایران به این جشنواره است.

درفیلم کوتاه «12:34» به کارگردانی بهمن هراتی عوامل زیرهمکاری داشته اند: مجری طرح گروه هنری آرتآریآ، تهیه کننده و کارگردان بهمن هراتی، نویسنده آنالی اکبری، بازیگر بهنوش فرهودی، فیلمبردار احسان واحدی، طراح صحنه و لباس روزبه هراتی، محمد حسین جلیلی، آهنگساز و طراح صدا محمد سعید شایان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز مهراد نوروزی طهرانی، مدیر تولید روح ا... ثامنی، اصلاح رنگ و نور هوتن حق شناس و علی شعبانی، منشی صحنه ملیحه ولایتی، فیلمبردار پشت صحنه عارف کردوانی، تدوین مهراد نوروزی طهرانی و بهمن هراتی، طراح پوستر مرتضی فریدونی، دستیار اول فیلمبردار محسن قزلو، تصویر بردار هوایی علیرضا قشقایی و فرنوش قشقایی، ساخت تیتراژ روزبه هراتیف دستیار تولید وحید موسوی و حسین حسین‌زاده، ساخت تریلر: مهراد نوروزی طهرانی، پخش بین‌المللی این فیلم توسط پروفیلم فست صورت گرفته است.

راهیابی فیلم«12:34» به جشنواره «KinoDrome» آمریکا

بهمن هراتی در سال ۱۳۵۴ درگرمسار متولد شد تهران متولد شد و پس از موفقیتش در آزمون تیزهوشان توانست به اولین دوره مدارس تیزهوشان در سمنان راه پیدا کرده و دوران جدید را به شکل شبانه روزی در آنجا بگذراند. او به دلیل برخورداری از بهترین اساتید توانست نویسندگی، کارگردانی و بازیگری را آموزش ببینید. پس از آن در رشته مهندسی عمران-عمران تحصیل کرد و همزمان به فعالیت های هنری ادامه داد و در جشنواره های مختلفی شرکت نمود. وی مدتی در یک موسسه به آموزش بازیگری، کارگردانی و نویسندگی پرداخت و ضمن کارگردانی و بازیگری در عرصه تئاتر و حضور در جشنواره های مربوطه ، در فیلم و سریال هایی مثل: عکاسخانه، رالی(راز شقایق ها) ، پنجاهمین نفر، دربست، زشت و زیبا و...  نیز شرکت کرد و در جشنواره های مختلف توانست جوایز متعدد بازیگری، طراحی صحنه و کارگردانی را نیز کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز