خبرگزاری کار ایران

ناصر زرافشان مطرح کرد:

ابتلای رئیس‌دانا به کرونا صحت ندارد/ تست کرونای ایشان بعد از فوتشان آمد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۴۱۴

ناصر زرافشان درباره شایعه فوت فریبرز رئیس‌دانا بر اثر کرونا گفت: تمام خبرهایی که در زمینه ابتلای فریبرز رئیس‌دانا به ابتلای کرونا منتشر شده، صحت ندارد.

ناصر زرافشان که در مقطعی وکالت فریبرز رییس‌دانا را برعهده داشته است، درباره علت فوت رئیس‌دانا که دیروز شایع شد بر اثر کرونا جان خود را از دست داده، به خبرنگار ایلنا گفت: تمام خبرهایی که در زمینه ابتلای فریبرز رئیس‌دانا به ابتلای کرونا منتشر شده، صحت ندارد. شایعه‌پردازی بیماری شایع این جامعه است. در معاینات ابتدایی آقای رئیس‌دانا در بیمارستان که شامل آزمایش خون، گلبول‌شماری و سی‌تی ریه بود، نظر بیمارستان این بود که تست کرونای ایشان منفی است. بعد تست کرونا هم انجام شد که جواب آن متاسفانه بعد از مرگ ایشان یعنی دیروز عصر آمد که آن هم منفی بود. یعنی به هیچ‌وجه رئیس‌دانا کرونا نداشت.

وی ادامه داد: البته ایشان ذات‌الریه داشت ولی منشا ذات‌الریه لزوما کرونا نیست، بیماری‌های دیگری هم می‌تواند ریه را درگیر کند که متاسفانه ریه ایشان درگیر بود که سی‌تی اولیه هم این موضوع را نشان داده بود. علاوه بر این متاسفانه در بیمارستان هم دچار عفونت بیمارستانی شد که آن از همه چیز بدتر است. باتوجه به اینکه سیستم دفاعی بدن ایشان هم به خاطر شیمی‌درمانی سال پیش ضعیف بود، متاسفانه از دست رفت. 

زرافشان همچنین درباره واکنش خانواده مرحوم رئیس‌دانا به این موضوعات نیز توضیح داد: خانواده به همراه من در جریان تمام این جزئیات هستند ولی خب چه کاری می‌توانند انجام دهند. فقط می‌توانند تشریح کنند و در این‌باره توضیح دهند. با هر کس و هرجایی هم صحبت کردیم جزئیات موضوع را گفته‌ایم ولی به ناگاه می‌بینید که ۶ گروه تشکیل شده و درباره چگونگی مسائل مختلف و درباره همه چیز صحبت می‌کنند. در واقع معلوم نیست که این افراد چه کسانی و کجا هستند و چه کسی قرار است نظرات آنها را اجرا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز