خبرگزاری کار ایران

بازدید مجازی ۳۶۰درجه از ۲۰ مجموعه گردشگری ایران

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۰۵۴

میراث آرکا از استارت‌آپ‌های تحت حمایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با راه‌اندازی اپلیکیشن راهی‌شو امکان سفر مجازی و ۳۶۰درجه از بیست مجموعهٔ گردشگری ایران شامل میراث جهانی، میراث ملی و میراث طبیعی را به صورت پانوراما فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، همزمان با شیوع ویروس کرونا، به جهت پیشگیری از گسترش آن، موزه‌ها و پایگاه‌های تاریخی و باستانی با اعلام اطلاعیهٔ تردد کمتر در این شرایط، استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات دیجیتال را توصیه کردند.

میراث آرکا از استارت آپهای تحت حمایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، مستقر در مرکز نوآوری این پژوهشگاه ، با توجه به شرایط پیش آمده در روزهای اول با طراحی هشتگ #در_خانه_بمانید #ما_شما_را_به_سفر_خواهیم_برد گامی کوچک در راستای عملی شدن این امر برداشت و با تهیهٔ ویدیوها به انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی پرداخت وهمزمان با این موضوع طراحی اپلیکیشن راهی‌شو را پیش‌گرفت.

 راهی شو دریچه­‌ای نو به جاذبه­‌های تاریخی و طبیعی ایران است که در فاز نخست این پروژه، بیست مجموعهٔ گردشگری ایران شامل میراث جهانی، میراث ملی و میراث طبیعی به صورت پانوراما نمایش داده می‌شود.

این مجموعه‌ها براساس توالی زمانی از دورهٔ پارینه سنگی تا دورهٔ پهلوی انتخاب شده‌اند و سفری مجازی و ۳۶۰ درجه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا بتوانند در بخش‌ها و مناطق مختلف ایران به گشت و گذار بپردازند.

این اپلیکیشن از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند، اما امکان استفاده از آن بدون هدست نیز وجود دارد. اگر می‌خواهید به سادگی به سفر بروید، بهتر است از طریق لینک‌ زیر اپلیکیشن راهی‌شو را که برای اندروید منتشر شده است، کاملاً رایگان دانلود کنید. راهی‌شو گنجینه‌ای از آثار تاریخی ایران در جیب شماست؛هر لحظه و هرجا از تماشای ایران زیبای­مان لذت ببرید.

 «راهی شو» را در بازار اندروید ببینید:  http://cafebazaar.ir/app/?id=co.mirase.arka&ref=share

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز