خبرگزاری کار ایران

نویسنده کتاب «در عالم خیال»:

«در عالم خیال»، روایت‌گر عشق در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۲۱

کتاب مجموعه داستان «در عالم خیال»، مشتمل بر یازده داستان کوتاه با محوریت عشق‌ورزیدن و در ستایش عشق است.

به گزارش ایلنا، راحله ریحان، نویسنده کتاب مجموعه داستان «در عالم خیال» درباره چاپ و انتشار این کتاب گفت: کتاب «در عالم خیال» مشتمل بر یازده داستان کوتاه با محوریت عشق‌ورزیدن و در ستایش عشق است. اسم کتاب در عالم خیال است چراکه این داستان‌ها هم می‌تواند در عالم واقع و هم در عالم خیال محقق شود و صرفا لازم است تا زاویه نگاه‌مان به عشق، درست باشد.

وی گفت: در جامعه حال حاضر با کمبود عشق و راه‌های درست عشق ورزیدن به همسر، خانواده و دوست مواجه هستیم و یادمان رفته که بدون پیش قضاوت عشق بورزیم.

ریحان با اشاره به لحن روایت داستان‌ها در کتاب عنوان کرد: لحن داستان‌ها متفاوت است و در برخی از لحظات داستان‌ شاعرانه می‌شود اما باتوجه به مضمون داستان که عشق است، قطعا برای همه قابل فهم است.

نویسنده کتاب «در عالم خیال» بیان کرد: کتاب تیرماه سال جاری در ۱۰۲ صفحه توسط موسسه‌ی انتشاراتی نیروانا منتشر شده و قرار است در اسفندماه روانه بازار شود.

وی درباره انتخاب اسم کتاب خاطرنشان کرد: یکی از دلایل من، ارادت به محمدرضا شجریان است و اسم یکی از آلبوم‌هایش «عالم خیال» بوده که درباره عشق صحبت می‌کند. دلیل دوم این است که عشق در این داستان‌ها می‌تواند از عالم خیال به عالم واقع راه پیدا کند و آنطور که لایق‌ هستیم عاشق باشیم و باید در هر زمان و قرنی که زندگی می‌کنیم، جواب تمامی سوال‌هایمان را در عشق‌ورزیدن پیدا کنیم.

ریحان تاکید کرد: اهالی کتابخوان و علاقه‌مند به داستان‌های کوتاه، به این کتاب عشق می‌ورزند و با آن خاطره می‌سازند؛ اما کسانی که خیلی کتاب نمی‌خوانند، کتاب «در عالم خیال» برایشان جذاب نخواهد بود.

وی ادامه داد: می‌دانم که اهالی کتاب با این داستان و هویت اثر همراه خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز