خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران:

آماده حمایت‌های فنی برای تسریع مرمت و بازسازی مدرسه دارالفنون هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۷۲

مدیرکل میراث و گردشگری تهران بر آمادگی این اداره کل از حمایت‌های فنی برای تسریع مرمت و بازسازی مدرسه دارالفنون خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) در بازدید از مدرسه دارالفنون گفت: این مدرسه تاریخی نماد و برند آغاز نظام آموزشی مدرن در کشور است و همه دستگاه‌های فرهنگی و شهرداری باید در کنار هم کمک کنند تا مرمت دارالفنون هرچه زودتر به سرانجام برسد.

او با اعلام اینکه میراث فرهنگی برای تسریع روند پروژه مرمت مدرسه دارالفنون آماده هرگونه حمایت فنی و مشاوره‌ای به وزارت آموزش و پرورش است، افزود: تاریخ  و هویت نظام آموزشی در شهر تهران با مدرسه دارالفنون و نام امیرکبیر گره خورده است که می‌تواند برای گردشگران داخلی و خارجی بازدید از این مدرسه بسیار جذاب باشد.

جانفشان ضمن تقدیر از تصمیم مدیران آموزش و پرورش در بازدید عمومی و رایگان از این مدرسه برای علاقمندان خاطرنشان کرد: دفاتر خدمات مسافرتی در تعریف تورهای تهرانگردی می‌توانند بازدید از مدرسه دارالفنون را در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر داشته باشند.

او افزود: امروز کمترین کار ما در زنده نگه داشتن اقدامات امیر کبیر تلاش برای احیای مناسب مدرسه دارالفنون است.

مدرسه دارالفنون در کنار اقدامات مرمتی همه روز به جز روزهای جمعه از ساعت ۹ الی ۱۵ میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز