خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز سه‌شنبه ایلنا می‌خوانید:

رهبری ارکستر ملی خواسته من نبود/رده‌بندی سنی برنامه‌های تلویزیون سبب می‌شود کودکان سالم‌تر بمانند/هشتمین سالمرگ‌ِ بنیانگذار موسیقی مدرن بلوچستان+صوت/وخامت حال ابراهیم آبادی/اکران فیلم خانه پدری/ خبر کارگردانی کاستلوچی در ایران

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۱۰

گفتگو با فرهاد فخرالدینی درباره حواشی مربوط به رهبری ارکستر ملی، گفتگو با طیبه سیاوشی درباره درج رده سنی فیلم‌ها و سریال‌ها در تلویزیون از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با فرهاد فخرالدینی درباره حواشی مربوط به رهبری ارکستر ملی، گفتگو با طیبه سیاوشی درباره درج رده سنی فیلم‌ها و سریال‌ها در تلویزیون، یادداشتی به مناسبت هشتمین سالمرگ‌ِ بنیانگذار موسیقی مدرن بلوچستان، برگزاری نشست خبری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، برگزاری نشست خبری اجلاس مجاهدان در غربت، خبر به کما رفتن ابراهیم آ‌بادی بازیگر سینما و تلویزیون، خبر اکران فیلم خانه پدری کیانوش عیاری، اجرای نمایشی با کارگردانی کاستولوچی در تپه‌های سیلک کاشان، خبر انتصاب سرپرست اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و آغاز فعالیت سامانه‌ جدید ثبت گروه‌ھای نمایشی سراسر کشور  از جمله اخباری است که روز دوشنبه (بیست و نهم مهر) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

رهبری ارکستر ملی خواسته من نبود

رهبر پیشین ارکستر ملی درباره چگونگی حضورش در این ارکستر به عنوان رهبر می‌گوید: رهبری ارکستر ملی به من پیشنهاد شد و من براحتی برای پذیرفتن آن پیشنهاد راضی نشدم زیرا تمایلی به پذیرش آن نداشتم. واقعیت این است که اصلا نمی‌خواستم کار کنم.

رده‌بندی سنی برنامه‌های تلویزیون سبب می‌شود کودکان سالم‌تر بمانند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کودکان الویت زندگی ما نیستند، درباره اهمیت توجه به بحث رده‌بندی سنی فیلم‌ها در تلویزیون توضیحاتی ارائه داد.

هشتمین سالمرگ‌ِ بنیانگذار موسیقی مدرن بلوچستان+صوت

امروز سی مهرماه هشتمین سالمرگ موسیقی‌دان پیشکسوت خطه بلوچستان غلام‌رسول دینار زهی است. او را یکی از استادان مطرح موسیقی بلوچستان می‌دانند که موسیقی مدرن منطقه را بنیان گذاشته است.

حضور ۶ کشور خارجی در جشنواره تئاتر کودک

نشست خبری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با ارائه آماری از جزئیات این دوره و اعلام حضور شش کشور خارجی در رقابت‌ها همراه بود و مجید قناد با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه این دوره جشنواره به‌خوبی برگزار شود گفت: در موقعیت کنونی، آسان نیست که بخواهید فعالیت و کاری تئاتری انجام دهید.

کسی که برای اشتغال تلاش می‌کند مجاهد است

نشست خبری چهارمین اجلاس مجاهدان در غربت صبح امروز در لانه جاسوسی برگزار شد.

وخامت حال ابراهیم آبادی/ گلایه از بی‌توجهی مسئولان

ابراهیم آ‌بادی بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شده و به کما رفته است.

اکران فیلم خانه پدری از یکم آبان با اصلاحات

فیلم سینمایی خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری سرانجام پس از ۹ سال از چهارشنبه یکم آبان با انجام اصلاحات اکران عمومی می‌شود.

کاستلوچی در ایران کارگردانی می‌کند

کارگاه آکسیون کلودیا کاستلوچی به همت جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در کویر مرکزی ایران برگزار می‌شود و نمایشی با کارگردانی کاستولوچی در تپه‌های سیلک کاشان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد

«احسان الله حجتی» به عنوان سرپرست اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد.

آغاز فعالیت سامانه جدید ثبت گروه‌ھای نمایشی

سامانه‌ جدید ثبت گروه‌ھای نمایشی سراسر کشور فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز