خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش «پاییز نگفته بود» در مجموعه تئاتر محراب

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۵۰

نمایش «پاییز نگفته بود» به کارگردانی علی خونساری ۱۵ مهر تا ۳ آبان ساعت ۱۸ در مجموعه تئاتر محراب (سالن کوچک) روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «پاییز نگفته بود» به قلم رضا گشتاسب با هنرمندی رها آرشید، فهیمه گردان، سمانه حبیب‌پور، علیرضا اسفندیاری و علی خونساری در مجموعه تئاتر محراب اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان نمایش آمده: ناصر بعد از ازدواج با مینا راهی جبهه جنگ می‌شود و دیگر باز نمی‌گردد. سال‌ها بعد از تمام شدن جنگ مینا همچنان چشم انتظار بازگشت اوست. اما حتی پیکر ناصر برگردانده نمی‌شود.

مینا تمام این سال‌ها در خانه پدری ناصر در کنار پدر مادر و برادر ناصر زندگی کرده و حالا خانواده تصمیم دارند او را به عقد برادر ناصر درآورند.

موسیقی (تار، نی، آواز) این نمایش را حسین ملک‌نیا عهده‌دار است و از دیگر عوامل آن می‌توان به دستیار کارگردان:  الهه مسیحی‌نژاد، منشی صحنه: مینا شبانی، طراح صحنه و لباس: علی خونساری، طراح نور: مینا شبانی، طراح گریم:  سمانه حبیب‌پور، روابط عمومی: مطهره کشاورز، طراح پوستر و بروشور:  پاندورا فخارچیان، ساخت تیزر و مدیا:  اردلان ملک زاده، عکاس و فیلمبردار: مبینا اسماعیل‌زاده، تبلیغات مجازی: علی اصغرایزی اشاره کرد.

نمایش «پاییز نگفته بود» هر شب به‌جز شنبه‌ها در مجموعه تئاتر محراب(سالن کوچک) به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان امام خمینی روی صحنه می‌رود و دوستداران تئاتر می‌توانند برای تماشای این نمایش از تیوال بلیت تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز