خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته گردشگری صورت می‌گیرد؛

ارسال اقلام تبلیغات گردشگری به ۳۰ کشور بازار هدف

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۳۳۱

در هفته گردشگری توزیع و ارسال اقلام تبلیغاتی به سفارتخانه‌ها یا رایزنی‌های فرهنگی ایران در ۳۰ کشور بازار هدف صورت می‌گیرد. اقلام تبلیغاتی کشورها حسب اولویت و زبان و محصول گردشگری متفاوت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیم لاریجانی (مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت  گردشگری) با اعلام خبر توزیع و ارسال اقلام تبلیغاتی به ۳۰ کشور بازار هدف در هفته گردشگری، گفت: در هفته گردشگری توزیع و ارسال اقلام تبلیغاتی به سفارتخانه‌ها یا رایزنی‌های فرهنگی ایران در ۳۰ کشور بازار هدف صورت می‌گیرد. اقلام تبلیغاتی کشورها حسب اولویت و زبان و محصول گردشگری متفاوت خواهد بود.

او ادامه داد: زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، روسی، ترکی، آذربایجانی، ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه از جمله زبان‌های موجود استفاده شده در اقلام تبلیغاتی است. روسیه، هند، ترکیه، ارمنستان، آلمان، فرانسه، اتریش، آذربایجان، عمان، عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای فارسی زبان بخشی از کشورهایی‌ هستند که اقلام تبلیغاتی برایشان ارسال می‌شود.

به گفته لاریجانی، سال ۹۷ دفتر بازاریابی و تبلیغات بیش از ۳۰۰ هزار قلم از اقلام مختلف تبلیغاتی شامل بروشور، کاتالوگ، پوستر، سی دی، کتابچه،‌ فلش و غیره در کشورهای مختلف توزیع کرده است که بیش از ۵۰ درصد این اقلام توسط رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها  توزیع شده و الباقی توسط سفارتخانه‌ها، دفاتر اطلاع‌رسانی یا از طریق غرفه ایران در نمایشگاه‌ها بوده است.

او تصریح کرد: بخشی از اقلام تبلیعاتی به زبان خارجی صرف توزیع در همایش‌ها و سمینارهایی سایر وزارتخانه‌ها می‌شود که میهمان خارجی دارند و حتی‌المقدور وزارت گردشگری آنها را پوشش داده است. به جز اقلام تبلیغاتی چاپی، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات الکترونیک نیز از سال گذشته در دستور کار وزارت گردشگری قرار گرفت و اقداماتی نیز در این خصوص انجام شد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری خاطرنشان کرد: تنوع و تعدد زبان و افزایش آن، طراحی بر اساس سلائق و علائق اتباع کشورهای بازار هدف، تبلیغات محصول محور، استفاده از ترجمه روان، بهره‌گیری از طراحان و گرافیست‌های خلاق، استقاده از روش‌های نوین و بویژه در فضای مجازی ازجمله ویژگی‌ها و رویکردهای جدید دفتر بازاریابی در تولید اقلام تبلیغاتی است که بستر آن نیز از سال گذشته تاکنون فراهم شده است و با تامین به موقع اعتبارات انشالله در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز