خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران تأکید کرد:

لزوم تدوین اطلس گردشگری شمیرانات تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۵۹۶

استاندار تهران بر لزوم تدوین اطلس گردشگری در شهرستان شمیرانات به عنوان پیشران توسعه صنعت گردشگری تا پایان سال جاری تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی (استاندار تهران) در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران گفت: استان تهران بعد از سیستان و بلوجستان دومین استان کشور است که بیشترین آمار محرومیت از تحصیل را دارد. بر همین اساس تا پایان مهرماه جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس با محوریت طرح مطالبات نمایندگان برگزار خواهیم کرد تا مشکلات موجود در این استان را حل و فصل کنیم.

وی افزود: در جلسه امروز تبصره ۱۹ که گامی صحیح در برون‌سپاری و بیانگر عزم جدی دولت و مجلس در این خصوص است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما باید در واگذاری برخی پروژه‌ها با دقت بیشتری اقدام کنیم.

استاندار تهران با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهرستان شمیرانات گفت: جاده و راه در سطح استان تهران بویژه شهرستان شمیرانات از اولویت‌های اصلی محسوب می‌شود. آبخیزداری نیز به عنوان اولویت اصلی استان تهران برای پیشگیری از سیل در شمیرانات باید به طور خاص پیگیری شود.

وی ادامه داد: طرح کاداستر اراضی در شمیرانات اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است و در کنار این باید طرح‌های هادی روستایی و همچنین ساماندهی حریم رودخانه‌های استان تهران به ویژه جاجرود در شمیرانات تا پایان سال آینده به طور کامل انجام شود.

محسنی بندپی به تدوین اطلس گردشگری شهرستان شمیرانات نیز اشاره کرد و افزود: به عنوان پیشران توسعه این صنعت باید اطلس گردشگری در شهرستان شمیرانات تا پایان امسال تدوین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز