خبرگزاری کار ایران

پایان رقابت ۲۳۵ جوجیتسوکار در تاتامی قهرمانی کشور؛

رستمیان: حضور قهرمانان آسیا و جهان سطح مسابقات را بالا برده بود/ درهای تیم ملی بر روی همه باز است

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۷۳۱

۲۳۵ جوجیتسوکار از ۱۸ استان کشور به مدت ۲روز در سالن شهید کبکانیان استان تهران با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها در ۳ استایل فایت، نه وازا و کاتا(کلاسیک و نمایشی) در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان طی روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه در سالن مرکز آموزش کاراته مجموعه ورزشی شهید کبکانیان استان تهران با معرفی برترین‌های هر بخش به پایان رسید.

" محمد حسن رستمیان " رئیس انجمن جوجیتسو j.j.a.f  ایران در مورد این پیکارها گفت: مسابقات در روز چهارشنبه ۲۰ شهریور با برگزاری رقابت‌های کاتا آغاز شد و با انجام مبارزات در استایل فایت به پایان رسید، اما روز پنج شنبه ۱۳۳ ورزشکار در استایل نه وازا(جوجیتسو برزیلی) زیبایی های این هنر رزمی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از نکات حائز اهمیت این پیکارها حضور ملی پوشان، قهرمانان آسیایی و جهانی در جمع شرکت کنندگان بود که علاوه بر بالا بردن سطح کیفی مسابقات، بر جذابیت این رقابت‌ها نیز افزود.

رستمیان ادامه داد: سید امیر خوشبین نایب رئیس انجمن به همراه کادر داوری و برگزاری، به بهترین نحو ممکن و با نظمی مثال زدنی مسابقات را برگزار کردند، به نحوی که شاهد رضایت حداکثری ورزشکاران، مربیان و همراهان در سالن مسابقات بودیم.

رئیس انجمن جوجیتسو ایران تصریح کرد: دکتر شعبانی، رئیس کمیسیون رسانه کمیته ملی المپیک، رضا نصیرنژاد، رئیس انجمن کوراش، دکتر حصارکی، رئیس انجمن ساواته، جواد نصیری رئیس انجمن موی تای، عطایی رئیس هیات کاراته استان تهران، مصطفی سامان عضو هیات رئیسه انجمن  و مشاور ریاست فدراسیون کارته محمدعلی زمانی مسئول سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته، اکبر احدی و محمد بختیاری اعضا کمیته فنی و سیدحسام حسینی مربی تیم ملی و تنی چند از پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران سالهای نه چندان دور و نمایندگان جوجیتسو در استانها نیز در سالن برگزاری رقابت‌ها حضور داشتند.

در پایان این رقابتها از برترین‌های هر بخش با اهدا حکم قهرمانی و مدال و از داوران و میهمانان با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد. همچنین از محمد باقر درمانلو جوجیتسوکار با اخلاق و حافظ قرآن کریم نیز با اهدا هدیه ای به رسم یادبود قدردانی شد.

رستمیان با بیان اینکه درهای تیم ملی برای همه ورزشکاران باز است، گفت: تمامی قهرمانان و ورزشکاران می‌توانند در مسابقات مختلف شرکت کنند و هیچ منعی برای حضور هیچ ورزشکاری نداریم. این رویه مورد تایید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است. بنابراین قهرمانان بدون مشکل و بدون توجه به حواشی می توانند در رویدادهای مختلف جوجیتسو کشور شرکت کنند.

رستمیان در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان جهان و آسیا از جمله مسعود جلیلوند و محسن حمیدی و همچنین سایر مدال آوران رقابت های آسیایی و جهانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز