خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

تحویل 18 هزار مسکن مهر در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۸۴۲

استاندار تهران از تحویل 18 هزار واحد مسکن‌مهر همزمان با دهه فجر به متقاضیان استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی‌بندپی امروز در هفتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان تهران با بیان اینکه تقریبا 95 هزار واحد مسکونی در پرند، 85 هزار واحد در پردیس و 3 هزار واحد مسکن‌مهر در اندیشه وجود دارد، اظهار داشت: بر ضرورت سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های مسکن مهر تاکید کرد.  نصبیات جدیدی نظیر اطفای حریق، شیشه، در ، پنجره، آسانسور و ... باید در واحدهای مسکونی لحاظ شود که باید براساس معیارهای روز و استانداردها باشند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت ها به کمیته فنی اختیار داده شده تا تجدید نظری در قیمت اقلام مربوط به ساختمان ها صورت بگیرد و بعد از محاسبه قیمت و مابه التفاوت آن را از کمک های دولت و مردم تامین کنند. دستگاه‌های خدمت‌رسان در زمینه آب، برق و گاز و انشعاب فاضلاب آمادگی خود را نسبت به سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه ها اعلام کرده اند.

استاندار تهران افزود: برخی تعاونی‌ها در شهرهای بیشتر از 25 هزار نفر یا کمتر از 25 هزار نفر دارند مشکلاتی دارند که اداره کل مسکن و راه و شهرسازی استان تهران پذیرفته است تا با تهاتر آنها را رفع کند و مابه التفاوت پول را در اختیار شهرداری قرار دهد تا هرچه زودتر خانه های مسکونی را به مردم تحویل دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز