خبرگزاری کار ایران

روایت یک ابرقهرمان/ جلد سوم کمیک استریپ ایلیا منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۶۸

سومین شماره از کمیک استریپ ایلیا توسط شرکت کمیکا منتشر شد.

به گزارش ایلنا، سومین شماره از کمیک استریپ ایلیا توسط شرکت کمیکا منتشر شد. جلد سوم کمیک استریپ ایلیا از امروز در تمامی مراکز فروش عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند قسمت سوم این کمیک بوک ایرانی را تهیه کنند.

مجموعه داستان مصور ایلیا، یک مجموعه داستانی سریالی است که توسط شرکت کمیکا طراحی و تولید شده و تقریبا هر ماه در مراکز فروش تهران و شهرستان‌ها یک شماره از آن عرضه می‌شود. کمیک بوک ایلیا روایت کننده داستانی ابرقهرمانی است که در آن چهار نوجوان برخاسته از اقشار مختلف جامعه در طی اتفاقاتی به قدرت‌های ماورایی و فانتزی دست پیدا می‌کنند و از آن برای مبارزه با نیروهای شرور و اهریمنی استفاده می‌کنند.

جلد سوم ماجراهای دو جلد قبلی را ادامه می‌دهد و در خلاصه پشت جلد این شماره آمده است: «زندگی امیرعلی و خواهرش بعد از اتفاقات تلخی،که براشون افتاد سخت‌تر شده، همین باعث شد که امیرعلی جای خالی پدرش رو بیشتر از قبل حس کنه و همون سوال همیشگی که اگه پدرش به فکرشون بود، چرا تنهاشون گذاشته تا با این همه مشکلات دست و پنجه نرم کنن؟ در ذهن امیرعلی پررنگ‌تر شد. حال امیر علی به دنبال پاسخی برای این سوال‌ها است و در این راه با ماجراها و سرنخ‌های جدید روبرو خواهد شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز