خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به دیدار عبدالوهاب شهیدی رفت

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۷۶

مدیرعامل صندوق اعتباری به دیدار و عیادت عبدالوهاب شهیدی رفت.

 به گزارش ایلنا،سیدحسین سیدزاده (مدیرعامل صندوق اعتباری) به همراه زهرا حق شعار (مشاور مدیرعامل) با حضور در منزل  عبدالوهاب شهیدی، استاد آواز و نوازنده پیشکسوت عود به دیدار و عیادت وی رفت.

سیدزاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های هنرمندان پیشکسوت در رشد و اعتلا فرهنگ و هنر کشور گفت: بی شک تکریم و خدمت به اساتید پیشکسوت از مهم‌ترین اهداف صندوق اعتباری است. 

سیدزاده افزود:  شهیدی زحمات بسیاری در راه حفظ و زنده نگه داشتن آثار موسیقی فراموش شده متحمل شدند. ماقدردان زحمات ایشان هستیم و امیدواریم با حضور اساتیدی مانند استاد شهیدی فرهنگ و هنر ما بیش از پیش در مسیر رشد قرار گیرد.

سیدزاده ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان از پرداخت کلیه هزینه‌های درمانی این هنرمند توسط صندوق اعتباری هنر خبر داد.

استادعبدالوهاب شهیدی، متولد ۱۳۰۱ در میمه اصفهان خواننده سنتی ایرانی، آهنگساز، استاد آواز و نوازنده عود است. وی از اوایل دهه ۱۳۲۰ فعالیت هنری خود را با فراگیری آواز، سنتور و عود نزد اسماعیل مهرتاش آغاز کرد. 

وی سابقه همکاری با استادانی مانند جلیل شهناز، فرامرز پایور، حسین تهرانی، رحمت اله بدیعی، حسن ناهید و محمد اسماعیلی دارد.ایشان چندی پیش به دلیل مشکلات ناشی از کم خونی در بیمارستان بستری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز