خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۴۳

مجمع عمومی سالانه انجمن عکاسان ایران برای انتخاب هیات مدیره و بازرسان انجمن نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی سالانه انجمن برای برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن عکاسان ایران نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود و کمیته برگزاری مجمع عمومی تشکیل شده است و تا برگزاری مجمع عمومی هیات مدیره فعلی فعالیت می‌کند.

با توجه به اینکه برای برگزاری مجمع عمومی سالانه و انتخابات هیات مدیره انجمن عکاسان ایران در ۱۳ اردیبهشت، تعداد داوطلبان برای هیات مدیره انجمن به حد نصاب نرسید، با هماهنگی وزارت کشور و کمیسیون ماده احزاب، مجمع عمومی انجمن در نیمه دوم امسال بر گزار می‌شود و با نظر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، فعالیت هیات مدیره فعلی تا انتخاب هیات مدیره جدید تداوم دارد.

کمیته‌ای برای برگزاری مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران تشکیل شده است و عکاسانی که عضو انجمن نیستند و عکاسانی از سوی هیات مدیره انجمن در این کمیته حضور دارند.

اسماعیل عباسی، ساعد نیک ذات، کمال الدین شاهرخ (بازرس انجمن) و مریم منصوری(مدیر اجرایی انجمن) اعضای این کمیته هستند که برنامه ریزی برگزاری مجمع عمومی سالانه و انتخابات انجمن عکاسان را در نیمه دوم سال بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز