خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در جشنواره عکس تامین اجتماعی در یک نگاه ۱۰ روز دیگر فرصت دارید

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۵۹۷

علاقه‌مندان شرکت در سومین جشنواره دوسالانه عکس تامین اجتماعی در یک نگاه، فقط تا پایان خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، جشنواره دوسالانه عکس تامین اجتماعی در راستای آشنایی بیشتر هنرمندان و علاقه‌مندان با حوزه فعالیت‌های این سازمان و به دنبال برگزاری دو دوره دوسالانه جشنواره عکس "تأمین اجتماعی در یک نگاه" با توجه به دامنه گستردۀ خدمات تأمین اجتماعی (قبل از تولد تا پس از مرگ) برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در هفته تامین اجتماعی سال جاری( ۱۹ تا ۲۵ تیر) تقدیر می‌شود.

جشنواره عکس تامین اجتماعی که با استقبال خوب علاقه‌مندان روبرو شده است، در محورهای مختلفی با موضوعات ایمنی در کار، کارآفرینی و تولید، کارگران ساده و ماهر در محیط کار، حوادث ناشی از کار، خانواده - کودکان و آینده، بازنشستگان - ورزش و سلامتی، خدمات بیمه‌ای درمانی تامین اجتماعی، نگاه آزاد و خلاقانه به تامین اجتماعی و خدمات غیرحضوری سازمان برگزار می‌شود.

آثار باید با فرمت jpeg و حجمی بین۲ تا ۵ مگابایت به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، آدرس پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس، در یک مرحله، به آدرس پست الکترونیک photo@tamin.ir ارسال شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره ۶۶۵۸۰۶۶۸- ۶۴۵۰۳۱۷۶-۰۲۱ تماس حاصل نموده و حداکثر تا یکم تیر سال ۹۸، آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز