خبرگزاری کار ایران

"تبلیغات در رسانه" منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۶۴

کتاب "تبلیغات در رسانه" تالیف علی غیاثیان، نادعلی مرادی و مهدی اختر محققی به تازگی منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، کتاب "تبلیغات در رسانه" به بررسی رسانه به عنوان مهمترین ابزار انتقال اطلاعات و آگاهی در فراگرد ارتباطات می‌پردازد.

در واقع در این کتاب از رسانه به عنوان ابزاری که از دیرباز در جهت اطلاع رسانی و اعلانات در جوامع مختلف استفاده و در تلاطم روزگار همراه با تشدید و تنوع فناوری های روز رشد کرد و به ابزاری قدرتمند و پیچیده در راستای ترغیب مخاطبین تبدیل شده است، نام می‌برد.

به تاکید این کتاب؛ استفاده از رسانه‌ها خود نیازمند دانشی خاص، استراتژی، تاکتیک و تکنیک‌های متناسب با کاربران و مخاطبان در هر محیط است.

مهمترین موضوعات مطرح شده در این کتاب تحت عنوان چیستی رسانه، چیستی تبلیغات، تئوریهای تبلیغات، روانشناسی تبلیغات و رسانه و اقناع است.

کتاب "تبلیغات در رسانه" در 154 صفحه توسط انتشارات آوش به چاپ رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز