خبرگزاری کار ایران

درخشش دانشگاه صنعتی اصفهان در نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۱۰

نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو با کسب رتبه پنجم دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی برتر و رتبه سوم شادپور ملک‌پور در بخش متخصصان برتر کشور به پایان رسید.

در مراسم پایانی این دوره از جشنواره که عصر روز گذشته و با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و جمعی از مسئولان‏، اساتید و پژوهشگران کشور در سالن همایش‌های صداوسیما تهران برگزار شد، ۱۰متخصص بر‌تر، یک متخصص جوان بر‌تر، پنج دانشگاه، سه مرکز رشد، سه آزمایشگاه، سه محصول و پنج رسانه بر‌تر حوزه فناوری نانو مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در بخش متخصصان بر‌تر نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو، شادپور ملک‌پور استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه سوم این دوره از جشنواره را به خود اختصاص داد.

این استاد برجسته دانشگاه صنعتی اصفهان، سال گذشته نیز با کسب رتبه چهارم بخش متخصصان هشتمین جشنواره برترین‌های فناوری، در زمره یکی از ۱۰ متخصص بر‌تر حوزه نانو فناوری کشور قرار گرفته بود.

همچنین در بخش دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی بر‌تر نیز دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان پنجمین مؤسسه بر‌تر نانو فناوری کشور را کسب کرد.

در این بخش دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، تربیت مدرس و صنعتی امیرکبیر به ترتیب حائز عناوین اول تا چهارم شدند.

نمایشگاه و جشنواره برترین‌های فناوری نانو از سوی ستاد توسعه فناوری نانو و به منظور ارزیابی و رتبه‌بندی فعالیت‌ها و دستاوردهای متخصصین و نهادهای فعال در حوزه فناوری نانو‏ به صورت سالانه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز