خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آخرین وضعیت سریال رقص روی شیشه و شکایت بهرام رادان

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۲۲۱

پیمان جعفری (تهیه‌کننده سریال رقص روی شیشه) گفت: ساخت فصل اول این سریال به پایان رسیده و به زودی قسمت پایانی فصل اول ارائه می‌شود.

پیمان جعفری (تهیه‌کننده سریال رقص روی شیشه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: فصل اول سریال ساخته شده و قسمت دوازدهم فصل اول به عنوان قسمت پایانی دو هفته دیگر در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

وی همچنین درباره استقبال از این سریال گفت: فروش این سریال نسبت به سریال‌های مشابه دیگر خوب بوده است و اگر روند تولید و توزیع به خوبی طی شود قطعا می‌توانیم به سوددهی خوبی برسیم البته ساخت فصل دو سریال بعد از تعیین شدن شرایط مالی و حل مشکلاتی همچون پرداخت دستمزدها تصمیم‌گیری می‌شود.

جعفری درباره اخباری که پیرامون پرداخت نشدن دستمزدهای عوامل این سریال مطرح شده، افزود: بخشی از دستمزدهای بازیگران و عوامل پرداخت نشده که ما در حال پیگیری هستیم و تلاش داریم که این دستمزدها به زودی پرداخت شود و با کمک سرمایه‌گذاران سریال دستمزدها را تا پایان پرداخت می‌کنیم.

وی همچنین درباره شکایت بهرام رادان از این سریال گفت: شکایت بهرام رادان معطوف به سرمایه‌گذاران این سریال است و ارتباطی به من ندارد و من نیز در جریان جزئیات شکایت ایشان نیستم و خودشان باید در این زمینه توضیح بدهند.

سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه و با حضور بهرام رادان، امیر آقایی، مهتاب کرامتی، میترا حجار، اکبر زنجانپور، ستاره اسکندری، مهرداد صدیقیان، بیتا فرهی ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز