خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست‌های تخصصی و رونمایی از کتاب‌های حوزه مردم شناسی

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۱۳

حسن زاده برگزاری نشست‌های تخصصی و رونمایی از کتاب‌های حوزه مردم شناسی را بخشی از برنامه‌های پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در هفته میراث فرهنگی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن زاده (رییس پژوهشکده مردم شناسی) در خصوص فعالیت‌های این پژوهشکده در هفته میراث فرهنگی گفت: همزمان با هفته میراث فرهنگی نشست‌های تخصصی به همت این پژوهشکده با همکاری مدیریت ثبت میراث فرهنگی، مرکز اسناد فرهنگی آسیا و پژوهشگاه علوم انسانی برگزار خواهد شد.

او افزود: رونمایی از کتاب موسیقی مقامی و بومی نواحی خراسان تألیف بهروز وجدانی و مجتبی قیطاقی، چهار ویژه نامه، نشریه‌های طب جنوب ویژه پزشکی مردمی، رهاورد گیل، ویژه نامه نوروزو پژوهشگاه میراث فرهنگی، ویژه نامه نوروز مجله پارپیرار که در آنها آثاری از پژوهشگران این پژوهشکده منتشر شده بخشی از این برنامه‌ها است .

رییس پژوهشکده مردم شناسی تصریح کرد: در این راستا نشست‌های تخصصی« هم اندیشی میراث ناملموس» ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲-۱۰در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی، «نشست رمضان، فرهنگ شادمانی و نیایش» ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲-۱۰  در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و نشست «کودک و میراث ناملموس» ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶-۱۴ در پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز