خبرگزاری کار ایران

۶۰ درصد مردان و زنان تاکنون به سینما نرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۱۵

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۶۰ مردان و زنان تاکنون به سینما نرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا طی نظرسنجی‌های جداگانه از زنان، مردان و جوانان میزان استقبال آنها از فیلم‌های سینمایی را بررسی کرده است. بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۲۳ درصد جوانان ۲۹-۱۸ سال ایران تاکنون به سینما نرفته‌اند و  ۳۲.۱ درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند که آخرین باری که به سینما رفته‌اند کمتر از یک سال پیش بوده است. ۱۷.۵ درصد اعلام کرده‌اند آخرین بار بین ۱ تا ۳ سال پیش بوده که به سینما رفته‌اند و ۲۷.۴ درصد از پاسخگویان اعلام کرده‌اند از آخرین باری که به سینما رفته‌اند حداقل بیش از ۳ سال می‌گذرد. ۲۳ درصد نیز اعلام کرده‌اند تاکنون به سینما نرفته‌اند.

 همچنین ۲۸.۵ درصد مردان ایران اعلام کردند تاکنون به سینما نرفته‌اند. ۱۸.۲ درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند که آخرین باری که به سینما رفته‌اند کمتر از یک سال پیش بوده است. ۸.۹ درصد اعلام کرده‌اند آخرین بار بین ۱ تا ۳ سال پیش بوده که به سینما رفته‌اند. ۴۴.۴ درصد از پاسخگویان اعلام کرده‌اند از آخرین باری که به سینما رفته‌اند حداقل بیش از ۳ سال می‌گذرد. ۲۸.۵ درصد نیز اعلام کرده‌اند تاکنون به سینما نرفته‌اند.

۳۲ درصد زنان ایران نیز اعلام کردند تاکنون به سینما نرفته‌اند. 25.9 درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند که آخرین باری که به سینما رفته‌اند کمتر از یک سال پیش بوده است. ۱۱.۹ درصد اعلام کرده‌اند آخرین بار بین ۱ تا ۳ سال پیش بوده که به سینما رفته‌اند.

 ۳۰.۲ درصد از پاسخگویان اعلام کرده‌اند از آخرین باری که به سینما رفته‌اند حداقل بیش از ۳ سال می‌گذرد. ۳۲ درصد نیز اعلام کرده‌اند تاکنون به سینما نرفته‌اند. 32 درصد زنان ایران تاکنون به سینما نرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز