خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

بازداشت سریالی مدیران سازمان میراث فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۳۶۳

مدیران سازمان میراث فرهنگی با تایید خبر بازداشت معاون گردشگری استان تهران از دلیل این اتفاق ابراز بی‌اطلاعی کردند.

دلاور بزرگ‌نیا (رئیس سازمان میراث فرهنگی استان تهران) با تایید خبر بازداشت معاون گردشگری استان تهران به خبرنگار ایلنا گفت: این موضوع در مرحله بررسی بوده و هیچ اتهامی از این دوستان به ما اعلام نشده است. من هر چیز بگویم دخالت در روند رسیدگی به پرونده است و دو روز دیگر گله می‌کنند که چرا در این باره صحبت‌ها را مطرح کردید. باید اجازه داد تا کمی موضوع جلوتر برود تا همه چیز مشخص شود.

وی افزود: به هر حال یک نفر از همکاران ما که در حوزه گردشگری هم فعالیت داشته است جزو بازداشت‌شده‌ها است و هیچ موردی از اتهام او تا به حال به ما اعلام نشده است. فکر می‌کنم اگر قدری جلوتر برویم موضوع و اتهام آنها شفاف شود، شاید بشود که با اجازه مراجع ذی‌صلاح که به پرونده رسیدگی می‌کنند، مطالب بیشتری را در اختیار دوستان قرار داد.

بزرگ‌نیا در پاسخ به این موضوع که آیا دستگیری به دلیل مسئله مهاجرت و سفرهای یک طرفه بوده است، گفت: واقعا چیزی از این موضوع را نمی‌دانم ولی می‌توان گفت این موضوع به دلیل فعالیت‌های گردشگری‌ ایشان بوده است.

وی در پاسخ به این موضوع که آیا برای مدتی که معاون گردشگری استان تهران در بازداشت است، جانشینی برای او در نظر گرفته شده، اظهار داشت: قبلا هم ایشان به خاطر مسائل شخصی که داشتند استعفایی را به بنده داده بودند. اما هنوز تصمیمی برای استعفای ایشان نگرفته بودیم ولی جانشینی برایشان تعیین شده است که در حال حاضر در حال انجام کارها هستند. البته این جانشین به عنوان معاون گردشگری فعالیت نمی‌کند بلکه سرپرستی امور را برعهده دارد تا کار مراجعه‌کنندگان نخوابد و خدمات تعطیل نشود.

یک منبع آگاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این موضوع که علاوه بر معاون گردشگری استان تهران، رئیس شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی نیز دستگیر شده است، در این باره توضیح داد: به جز معاون گردشگری استان تهران چند نفر دیگر هم دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در جریان دستگیری یکی از مدیران دفاتر مسافرتی نیست، اظهار داشت: هنوز هیچ جوابی درباره علت دستگیری این افراد داده نشده و موضوع مشخص نیست.

قدرت ابراهیمی (مدیرکل دفتر ریاست سازمان میراث فرهنگی) نیز در پاسخ به این پرسش که دلیل دستگیری معاون گردشگری استان تهران و مدیر شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی چیست، گفت: من خودم تازه این موضوع را شنیده‌ام و باید آن را از روابط عمومی پیگیری کنیم. هنوز دلیل این موضوع را نمی‌دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز