خبرگزاری کار ایران

نادر برهانی‌مرند دبیر سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۲۷۱

نادر برهانی‌مرند با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

به گزارش ایلنا، نادر برهانی‌مرند با حکم شهرام کرمی برای دومین سال متوالی به عنوان دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

در متن حکم دبیر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آمده است:

«جشنواره بین‌­المللی تئاتر فجر به عنوان بزرگترین رویداد تئاتر کشور همواره مورد توجه ویژه هنرمندان، اصحاب رسانه، صاحب‌نظران، جامعه بزرگ فرهنگی و همچنین تشکل‌های تئاتری سایر کشورهای جهان بوده است. این جایگاه ویژه بی‌گمان مستلزم پایش و پاسداشتی هنرمندانه است تا ضمن معرفی هرچه شایسته‌تر توان و قابلیت‌های گروه‌های تئاتری ایران و جهان، برنامه‌ها و اقدامات شایسته‌ای در جهت تأثیرگذاری پایا و ثمربخش آن بر جریان تولید و عرضه تئاتر در سراسر کشور اتخاذ شده و به انجام برسد.

ترسیم چشم‌انداز واقعی و کارشناسانه، توجه جدی به روزآمدی، شمول، کارآیی و پایایی ایده‌ها و طرح‌ها در عین توجه به تجربیات ادوار پیشین و بهره‌گیری از مشاوره‌های صاحبنظران حوزه هنرهای نمایشی می‌تواند نویدبخش رویدادی باشکوه‌تر و موفق‌تر باشد.

اینک که به یمن حضور هنرمندان، همت دست‌اندرکاران و توجه و مدیریت هنری شما سی و هفتمین دوره جشنواره به نحو مطلوب و شایسته به پایان رسید و نظر به تصمیم شورای سیاست‌گذاری به موجب این حکم به عنوان «دبیر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» منصوب می‌شوید.

امید که در سایه مهر پروردگار، با مشارکت و همراهی هنرمندان و صاحبنظران تئاتر کشور در برگزاری هرچه شایسته‌تر این جشنواره موفق و پیروز باشید.»

نادر برهانی‌مرند نویسنده، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است. او تاکنون آثاری چون «جزیره»، «مرد مومی»، «تولد»، «شکارگاه ممنوع»، «پاییز»، «چیستا»، «تیغ کهنه»، «یک راز کوچک»، «باغ زیتون» و «تهران زیر بال فرشتگان» را روی صحنه برده است.

برهانی‌مرند که پیش‌تر دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز بود، عضویت در هیئت مدیره خانه تئاتر، عضویت در شورای سیاست‌گذاری رادیو نمایش، مدیریت دفتر ادبیات نمایشی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، مدیریت گروه نمایش و ادبیات رادیو نمایش و مدیریت و سردبیری برنامه‌‌های رادیویی «جمعه‌‌ها با تئاتر»، «پرده دوم»، «در آدینه با نمایش»، «گفت‌وگوی هنر»، «نمایش اقتصاد» و «از رمان تا نمایش» را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز