خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۶۲

سیدمحمد یاشارنادری مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد یاشارنادری مدیر این بنیاد طی حکمی محمد حبیبی را به عنوان مدیر جدید انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب نمود.

در بخشی از این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای محمد حبیبی

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی شما را به عنوان مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب می‌نمایم.

امید است با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره مندی از ظرفیت نیروهای خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.

از خداوند منان توفیق روز افزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ وهنر متعالی انقلاب اسلامی را در تحقق بخشیدن به منویات و اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواهانم.

محمد حبیبی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه یزد است و از مسئولیت‌های قبلی او می‌توان به معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت اشاره کرد.

پیش از این مسعود نجابتی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بود که سال گذشته پنجمین جشنواره هنر مقاومت را برگزار نمود و مورد استقبال عموم علاقمندان و هنرمندان مرتبط با هنرهای تجسمی قرارگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز