خبرگزاری کار ایران

دانلود آهنگ شاد جدید ایرانی97+گلچین بهترین آهنگ‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۰۹

جدیدترین آهنگ‌های مجاز رو از رسانه معتبر سی‌دی موزیک دانلود کنید. این وبسایت توانسته با جمع‌آوری آرشیو آهنگ، آلبوم، فول آلبوم، ریمیکس، موزیک ویدیو، آهنگ قدیمی خاطره انگیز، گلچین آهنگ‌های پرطرفدار و در سبک‌های پاپ، شاد و غمگین و اخبار موسیقی ایران و جهان، تصاویر کنسرت ها محتوای کاملی را به کاربران خود ارائه دهد و همچنان کاملا بروز و آپدیت محتوای جدید آهنگ‌های ایرانی را ارئه می‌دهد.

برای دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید به سی دی موزیک بروید و در این بخش بهترین آهنگ‌های منتشر شده در ماه اخیر و سال 97 رو دانلود کنید.

برای دانلود آهنگ شاد جدید  برای رقص عروس و داماد در عروسی بخشی رو آماده کردیم تا براحتی بتونید اهنگ های شاد رو دانلود کنید

در بخش پرطرفدار های سایت میتوانید اهنگ های محبوب و پرطرفدار ایرانی را پخش و دانلود کنید همچنین دسته بندی های این سایت این امکان را برای شما فراهم میکند تا مجموعه اهنگ های هر خواننده را در صفحه مربوط به خواننده ببینید.

 آرشیو کامل همه آهنگ‌ها و آلبوم‌های خوانندگان ایرانی نظیر : آرش ای پی و مسیح ، احسان خواجه امیری ، ایوان بند، بابک جهانبخش، بنیامین بهادری، بهنام بانی، پازل باند، چارتار، حجت اشرف‌زاده، حامد همایون، حمید عسکری، رضا بهرام، رضا صادقی، سالار عقیلی، سامان جلیلی، سیروان خسروی، شهاب مظفری، علی زندوکیلی، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، علی یاسینی، علیرضا طلیسچی، علیرضا روزگار ، فرزاد فرزین، گروه سون، مازیار فلاحی، ماکان‌بند، مجید خراطها، محسن ابراهیم زاده ، محسن چاوشی ، محسن یگانه، محمد اصفهانی، محمدرضا شجریان، زنده یاد مرتضی پاشایی، مسعود صادقلو، مهدی احمدوند میثم ابراهیمی، محمد علیزاده و هوروش بند را می‌توانید بصورت تکی و یکجا دانلود کنید.

دانلود آهنگ شاد جدید ایرانی97+گلچین بهترین آهنگ‌ها

 همچنین در این سایت دوبخش برای گلچین جدیدترین آهنگ های ایرانی و دانلود آهنگ های قدیمی خاطره انگیز می باشد که باعث تنوع بسیار نسبت به سایر وبسایت های موزیک می باشد

وبسایت سی دی موزیک در راستای کمک به ارتقای سطح موسیقی کشور فعالیت خود را از فروردین سال 92 شروع کرده است و پس از گذشت چند سال سعی بر ارائه موسیقی فاخر نموده است و همواره سعی در ارائه دانلود آهنگ جدید نموده است.

رسانه سی دی موزیک یکی از بروزترین وبسایت های موسیقی می باشد که با ارائه آرشیو کامل از تمامی خوانندگان ایرانی در پکیچ های آهنگ های پرطرفدار ایرانی شاد عروسی برای رقص ، آهنگ قدیمی از دهه 60 تاکنون به صورت یکجا، اهنگ جدید و قدیمی رپ ایرانی و خارجی ، آهنگ برای باشگاه ، سیستم ماشین ملایم بصورت آلبوم ، فول آلبوم سعی همیشه بر ارائه خدمات مناسب به کاربران عزیز می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز