خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

ناظری در کرمانشاه می‌خواند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۷

ابراهیم رحیمی: در جلسه یک ساعته‌ای که در منزل شهرام ناظری برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان در عرصه موسیقی کشور، از وی درخواست کردیم تا در مراسم بزرگداشتی که برای او و استاد علی اکبر مردای در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، شرکت کند.

ایلنا: شهرام ناظری به زودی در کرمانشاه کنسرت موسیقی اجرا خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به سفر کاری خود به تهران و دیدار با معاونین و مدیران کل واحد‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شهرام ناظری، گفت: خوشبختانه نگاه وزیر و معاونین وزارتخانه به استان کرمانشاه بسیار مثبت است و تمامی معاونین وزیر قول مساعد دادند که برای دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و آشنایی با ظرفیت‌های استان به کرمانشاه سفر کنند.
ابراهیم رحیمی اظهار داشت: جلسات و دیدارهای متعددی صورت گرفت که تمامی این دیدار‌ها در راستای فراهم کردن فضای مناسب برای کمک و مساعدت به فرهنگ و هنر استان بود و خوشبختانه با نگاهی که در مجموعه فعلی وزارتخانه حاکم شده است قطعا روزهای امیدبخشی پیش روی فرهنگ و هنر استان کرمانشاه خواهد بود.
وی افزود: همچنین یکی از دستاوردهای سفر اخیر به تهران دیدار با هنرمند برجسته کشور استاد شهرام ناظری بود که هدف اصلی از این دیدار ادای احترام به شخصیت این هنرمند بزرگ کشور بود.
رحیمی زنگنه تصریح کرد: در جلسه یک ساعته‌ای که در منزل ایشان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان در عرصه موسیقی کشور، از وی درخواست کردیم تا در مراسم بزرگداشتی که برای او و استاد علی اکبر مردای در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، شرکت کند.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدار استاد ناظری قول مساعد دادند که در کرمانشاه کنسرت موسیقی اجرا کنند.
وی افزود: استاد ناظری یکی از نوابغ موسیقی ایران و جهان هستند که در عرصه موسیقی عرفانی نیز شاید بتوان گفت یگانه دوران خویش هستند که همواره نسبت به مولانا توجه ویژه‌ای دارند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با توجه به دستور مساعدت مالی وزارتخانه به این اداره کل که از نتایج مثبت این سفر بود، با برنامه ریزی مناسب بتوان زمینه تقویت و رشد فعالیتهای فرهنگی هنری و کمک به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه را فراهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز