خبرگزاری کار ایران

روایت زندگی مهران رجبی در مستند «آن سوی آبی‌ها»

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۵۶

قسمت دهم از مجموعه مستند پرتره «رخ» با موضوع زندگی مهران رجبی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش ایلنا، قسمت دهم از مجموعه مستند پرتره «رخ» به تهیه‌کنندگی سیدمازیار هاشمی امروز با موضوع زندگی مهران رجبی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

دهمین قسمت از این مجموعه که «آن سوی آبی‌ها» نام دارد، به نویسندگی و کارگردانی مهدی بوستان پرور ساخته شده و امروز، ۹ فروردین ماه،  ساعت ۱۵ پخش می‌شود. این قسمت به زندگی «مهران رجبی» می‌پردازد.

رجبی در این مستند گفت: یادم هست سال ها پیش به من پانزده هزار تومان بن کالا دادند آن موقع پیکان داشتم هر چی با آن بن توانستم خریدم تا جایی که دیگر توی ماشینم جای نشستن نبود.

گفتنی است مجموعه مستند «رخ» در ١٧ قسمت ٦٠ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و به زندگی و آثار هنرمندانی همچون حسن فتحی، سیروس الوند، ثریا قاسمی، همایون اسعدیان، بیژن بیرنگ، امین تارخ، سیروس گرجستانی، حبیب دهقان نسب، شهره سلطانی، سعید نیکپور، سیاوش طهمورث، میکائیل شهرستانی، احمد نجفی، جمشید گرگین، رضا بنفشه‌خواه، قاسم زارع و مهران رجبی می‌پردازد.

کارگردانی این مجموعه آثار را سهیل سلیمی، بهزاد خداویسی، مهدی زنگنه، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، سعید عباسی، روح اله مهرابی، مهدی بوستان پرور و سیاوش گرجستانی برعهده داشته‌اند. مجموعه مستند پرتره «رخ» در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۵ به روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۲۴ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز