خبرگزاری کار ایران

بوشهر میزبان جشنواره فرهنگی هنری «روز ملی خلیج فارس» شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۷۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این استان میزبان جشنواره فرهنگی و هنری به مناسبت روز ملی خلیج فارس شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه کرمپور (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر) درخصوص برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس گفت: این جشنواره با مشارکت انجمن‌های فرهنگی و هنری وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های نمایش خیابانی و صحنه‌ای، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، موسیقی، شعر، عکس، فیلم و داستان کوتاه با موضوع خلیج فارس و موضوع های مرتبط اجرا می‌شود.

علاقمندان و هنرمندان به شرکت در جشنواره باید آثار خود را تا پایان فروردین ٩٨ به دبیرخانه ارسال کنند.

کرمپور افزود: آثار برگزیده پس از داوری در روز دهم اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان استانی و کشوری در شهر بوشهر تقدیر می‌شوند. به نفرات اول تا سوم در هر بخش از جشنواره جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های جنبی متنوع و مختلفی نیز تدارک دیده شده که همزمان با این رویداد بزرگ ملی اجرا می‌شود. به شهادت تاریخ گستره نیلگون خلیج فارس همیشه تحت حاکمیت پارسیان بوده و این دریای زیبا و دلپذیر تا ابد متعلق به ایرانیان است.

دهم اردیبهشت همزمان با سالروز آزاد سازی جزیره هرمز از استعمار پرتغال به نام 'روز ملی خلیج فارس' نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز