خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر «پاپیون» در آستانه پخش

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۸۸

مجموعه طنز «پاپیون» با حضور برگزیدگان خنداننده شو از 29 اسفند پخش خواهد شد.

 به گزارش ایلنا، پاپیون یک سریال طنز آیتمی است که در 16 قسمت و با محور مسائل اجتماعی روز برای پخش از 29 اسفند ساخته شده است. وحید رحیمیان و امیرحسین قیاسی دو برگزیده دومین سری از برنامه خنداننده شو بازیگران پاپیون هستند که به همراه لویی صیفی در این سریال متفاوت ایفای نقش می‌کنند.

تهیه‌کنندگی این سریال 16 قسمتی که در ایام نوروز پخش می‌شود را امیرحسین قیاسی برعهده دارد و امین کفاش زاده کارگردان مسابقه فرمانده نیز آن را کارگردانی کرده است.

در پاپیون بازیگرانی از جمله امیرحسین قیاسی، حامدعابدی، لویی صیفی، وحیدرحیمیان، عباس توفیقی، محمدحسین قاسمی، برکه بذری، احسان محسنی، آرش افشارمقدم، محمدرضامحمدی، سرورشریفی و فاروق حاجی زاده ایفای نقش می‌کنند و قرار است از ۲۹ اسفند از رسانه اینترنتی فیلیمو پخش خواهد شد.

همچنین لیست عوامل و دست‌اندرکاران این گروه عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان هنری: امیرحسین قیاسی، کارگردانان: مهدی جبین شناس، امین کفاش زاده، سرمایه‌گذار: رسانه اینترنتی فیلیمو،  نویسندگان: آرش افشارمقدم، مسیح مصطفی زاده، سرپرست گروه نویسندگان: امیرحسین قیاسی، مدیرتولید و برنامه‌ریز: حسین صفریان بحری، مدیرتصویربرداری: منصور عبدالرضایی، مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی، طراح صحنه و لباس: عرفان معصومی، طراح گریم: جلال امیری، دستیار اول کارگردان: علی اصغریوسفیان، دستیار دوم کارگردان: فاروق، تصویربردار: عزیزالله ارجونی، دستیار تصویر: سعید سعیدی، صدابردار: ابراهیم موسوی، گروه تدوین و کارگردان تیتراژ: مهدی اسفندیاری و مهدی شهریاری، گروه صحنه و لباس: عباس معصومی، سرور شریفی، بابک تکریم، گروه گریم: محمدرضانظری، تدارکات: عرفان خدری، فاروق حاجی زاده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز