خبرگزاری کار ایران

بازیگر «لحظه گرگ و میش»:

با اشتیاق فرصت همکاری با اسعدیان را پذیرفتم/ تلاش کردم نقش«جانباز» کلیشه‌ای نشود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۹۴۴

حسام محمودی، بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» از تجربه بازی خود در این سریال و انتخاب نقش های بعدی اش گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسام محمودی، بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» از تجربه بازی خود در این سریال و انتخاب نقش‌های بعدی‌اش گفت.

وی که به ایفای نقش هادی در این سریال پرداخته است، درباره تجربه فعالیت‌های خود پیش از حضور در این سریال توضیح داد: لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس دارم و با حضور در تئاتر حسن معجونی در سال ۱۳۸۸ اولین  فعالیت خودم را آغاز کردم. در ادامه در سال ۱۳۹۰ با فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرائی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی اولین فعالیت خودم را در عرصه نمایش آغاز کردم.

وی ادامه داد: پس از فیلم «خسته نباشید»، فیلم سینمایی «حق سکوت» را به تهیه کنندگی رضا میرکریمی کار کردم و پس از آن نیز در فیلم «شب بیرون» کاوه سجادی حسینی حضور داشتم.

این بازیگر جوان ادامه داد: بازی در فیلم سینمایی «مرگ ماهی»، سریال «گاهی به پشت سرت نگاه کن»، سریال «زعفرانی» و درنهایت «لحظه گرگ و میش» از فعالیت‌های من در حوزه نمایش است.

محمودی درباره انتخاب شدنش برای ایفای نقش هادی توضیح داد: برای اولین بار از دفتر آقای همایون اسعدیان برای ایفای نقش با من تماس گرفتند. در آن زمان موها و ریش‌های بلندی داشتم و دوران پریشانی را سیر می‌کردم، آقای اسعدیان به من گفتند کاراکتری داریم که عاشق پیشه و اهل هنر است و شبیه شماست و درنهایت چه کسی است که فرصت کار کردن با همایون اسعدیان را ازدست بدهد؟ لذا با اشتیاق پذیرفتم.

وی با اشاره به اینکه ایفای نقشی که مردم با آن خاطره دارند سخت است، ادامه داد: ایفای نقش‌هایی مانند جانباز، شهید و روحانی به دلیل خاطره داشتن مردم با آن‌ها سخت است و از طرفی برای ما دهه شستی‌ها مهم است که به این نسل آدم‌ها ادای دین کنیم. کسانی که برای دفاع از کشورمان از جانشان گذشتند و این برای من نقطه بسیار پراهمیتی بود.

محمودی ادامه داد: ایفای نقش جانباز کار سختی نیست و کافی است به عنوان یک بازیگر خود را در آن موقعیت قرار دهید، که اگر جای آن فرد بودید، چه‌طور رفتار می کردید. همچنین لازم است در این باره قرائت درستی از متن داشته باشید.

این بازیگر جوان به بازخورد خوب مخاطبان اشاره کرد و بیان داشت: اینکه من توانسته‌ام نقش یک جانباز را به خوبی به تصویر بکشم یا نه به نظر مردم بستگی دارد. تمام تلاشم را کردم که اضافه‌کاری نکنم و کار کلیشه‌ای ارائه ندهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز