خبرگزاری کار ایران

مدیرواحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان خبر داد:

میزگرد هنرانقلاب اسلامی ۲۵ فروردین ماه در اصفهان برگزار می‌شود / فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ اکران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۵۶

میزگرد هنرانقلاب اسلامی ۲۵ فروردین ماه به همراه فیلم سینمایی شیار ۱۴۳، در ساعت ۹:۳۰ صبح دوشنبه ۹۳ در میان جمعی ازعلاقه مندان و دوستداران سینما برگزار می شود.

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان از برگزاری میزگرد هنر انقلاب اسلامی توسط ستاد نکوداشت این روز خبر داد و گفت: این میزگرد با موضوع هنر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر خندان، حجه الاسلام والمسلمین محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به عنوان سخنران و هوشنگ جمشیدیان به عنوان کار‌شناس مجری در سینما سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فرزان معظم افزود: این برنامه پیش از نمایش فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ و در ساعت ۹:۳۰ صبح دوشنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۳ در میان جمعی از علاقه مندان و دوستداران سینما برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: پس از این میزگرد فیلم سینمایی شیار۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است مریلا زارعی بازیگر نقش الفت برای بازی در این فیلم موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز