خبرگزاری کار ایران

گردهمایی استارت‌آپ‌های گردشگری در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۰۸

گردهمایی بزرگ استارتاپ‌های حوزه گردشگری با حضور فعالان این حوزه پنج شنبه ۱۶ اسفند در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، گردهمایی بزرگ استارتاپ‌های حوزه گردشگری با حضور فعالان این حوزه پنج شنبه ۱۶ اسفند در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور ۱۰۰ نفر از مربیان، سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری و مدیران شرکت نوسازی عباس‌آباد با هدف تبادل نظر و هم‌اندیشی میان این دو حوزه به منظور افزایش ظرفیت گردشگری منطقه و ارتقای سطح کیفی گردشگری در اراضی عباس آباد برگزار می‌شود.

در این برنامه که حاصل همکاری خانه نوآوران و شرکت نوسازی عباس آباد است ضمن بازدید از  مراکز اراضی نظیر پل طبیعت، گنبد مینا، بوستان آب و آتش، باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب دیدن می‌کنند.

در ادامه این برنامه سیدمحمدحسین حجازی (مدیرعامل شرکت نوسای عباس‌آباد) و چند تن از مدیران استارت‌آپی در قالب یک پنل گفتگو با هدف ایجاد هم‌افزایی میان استارتاپ‌ها به عنوان یکی از نوین‌ترین ابزارها در بحث گردشگری و منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد به عنوان یک بستر پر پتانسیل با بهره‌مندی از فرصت‌های فراوان به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز