خبرگزاری کار ایران

طنین موسیقی آهنگساز جوان ایرانی در جشنواره فیلم برلین

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۵۷۴

مهران میرمیری، آهنگساز جوان ایرانی با فیلم "موصل 980" ساخته علی‌محمد سعید کارگردان عراقی در بخش اصلی شصت و نهمین جشنواره فیلم برلین حضور می‌یابد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم موصل 980 ساخته کارگردان عراقی، علی محمد سعید به بخش اصلی شصت و نهمین جشنواره فیلم برلین راه یافته است. آهنگساز این فیلم کوتاه، مهران میرمیری و آرش قاسمی صداگذار مطرح کشورمان نیز صداگذاری این فیلم را عهده‌دار بوده است.

موصل980 که محصول کمپانی Enki Film  نیویورک است، داستان زنی مبارز در چنگال نیروهای داعش را روایت می‌کند. در خلاصه این فیلم آمده است: گروهی از مبارزین در موصل به محاصره داعش درآمده و همه کشته می‌شوند. به جز یک زن. او اسیر می‌شود و موفق به فرار می‌شود. ولی این فرار سرآغاز ماجراست!

در ساخت موسیقی این فیلم از تلفیق سازهای کمانچه، پیانو و گیتارالکتریک بهره برده شده تا علاوه بر نشان دادن پیوند موسیقایی میان کشورها علی الخصوص در خاورمیانه، فضای مشترک ضدجنگ و تروریسم در کشور عراق و نیز جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شود.

بر اساس این گزارش مهران میرمیری که آهنگسازی دهها تئاتر و فیلم ایرانی را در کارنامه خود دارد، پیش از این در جشنواره فیلم ونیز با فیلم پاگرد به کارگردانی محسن بنی‌هاشمی حضور یافته بود. میرمیری و قاسمی تنها آهنگسازان ایرانی حاضر در شصت و نهمین جشنواره فیلم برلین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز