خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار فرهنگی –تاریخی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۴۰

سرپرست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در حکمی، سرپرست جدید پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار فرهنگی –تاریخی را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز عمرانی (سرپرست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) در حکمی غلامرضا رحمانی را به عنوان سرپرست پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار فرهنگی –تاریخی منصوب کرد.

رحمانی کارشناس مرمت اشیاء فرهنگی از دانشکده پردیس اصفهان دانشگاه هنر اصفهان (۱۳۷۵)، کارشناس ارشد مرمت اشیاء فرهنگی (۱۳۷۸) و دکترای همان رشته در دانشگاه هنر اصفهان است.

 او همکاری خود را با مرکز تحقیقات مرمت آثار تاریخی – فرهنگی به عنوان کارشناس مرمت از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۵ به عنوان سرپرست کارگاه اجرایی طرح آسیب شناسی و مستند نگاری تزیینات داخلی بنای گنبد سلطانیه منصوب شد.

وی  از آن تاریخ تا امروز عهده دار مسئولیت هدایت و مدیریت پروژه های بزرگ و مهم حفاظت و مرمت در سطح کشور بوده و  در سال  ۱۳۷۵به عنوان مرمتگر برتر در سطح سازمان برگزیده شد.

همچنین مقاله رحمانی در پنجمین همایش حفاظت و مرمت اشیاء تاریخی – فرهنگی، به عنوان یکی از سه مقاله برتر همایش معرفی شد.

وی با شکل گیری گروه‌های تخصصی در پژوهشکده  حفاظت و مرمت آثار فرهنگی -تاریخی در سال ۱۳۷۹ مسئولیت گروه حفاظت و مرمت نقاشی را عهده دار بوده و از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ در سمت معاونت پژوهشکده انجام وظیفه کرد.

علاوه بر تدریس دروس تخصصی رشته حفاظت و مرمت در مقاطع مختلف تحصیلی، مقالات متعددی در زمینه های گوناگون از وی به چاپ رسیده است.

 پیش از این کامران احمدی به مدت ۴سال و نیم ریاست پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار فرهنگی -تاریخی را عهده دار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز