خبرگزاری کار ایران

قیچی شدن فستیوال «موسیقی و آزادی»/ لغو اجراهای راک تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۹۴

درحالی‌که فستیوال «موسیقی و آزادی» تنها دو اجرا از 16 اجرای خود را در برج آزادی پشت سر گذاشته است، خبر آمد که اجرای موسیقی راک در این مجموعه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی همه‌ی اجراهای موسیقی راک در این مجموعه تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

این در حالی است که برج آزادی به عنوان تنها سالن اختصاصی اجرای موسیقی راک در شهر تهران شناخته می‌شود و این روزها میزبان فستیوال «موسیقی و آزادی» برای حمایت از موسیقی مستقل، با حضور 16 گروه بوده است. فستیوالی که قرار بود از ۱۸ آذر تا ۲۵ دی در برج آزادی برگزار شود و در بین شرکت‌کنندگان نام خواننده‌ها و گروه‌های باسابقه‌ای هم دیده می‌شد.

«موسیقی و آزادی» تنها توانست شاهد برگزاری اجرای دو گروه باشد؛ شهریار مسرور و مدار و 14 گروه باقی مانده روی صحنه نخواهند رفت. 

طبق آنچه چهارشنبه هفتم آذر در نشست خبری فستیوال «موسیقی و آزادی» با حضور یاشار درفشه به عنوان دبیر این رویداد اعلام شد، قرار بود شهریار مسرور، گروه مدار (پرهام علیزاده)، گروه دگردیس (فرشاد رمضانی)، هومن اژدری، امیراشکان غلامی، گروه کانال، گروه مون هد، گروه بادزنگ، فواد قمشه‌ای، پیل دم، گروه ضرب و فوت (رضا تاجبخش)، گروه هشتگ تهران، سبحان اکرامی و اشکان ماهری در این فستیوال حضور داشته باشند. 

بر این اساس طی نامه‌ای به آن دسته از گروه‌های موسیقی راک نیز که هم اکنون بلیت فروشی‌شان روی سایت ایران کنسرت باز است، درخواست لغو بلیت‌فروشی اعلام شده است. 

علیرضا احمدزاده یکی از اعضای گروه مشهدی بادزنگ  که از حاضران در این فستیوال بودند و در توضیح فعالیت‌های گروه‌شان آمده است؛ بادزنگ گروه دو نفره‌ای است که علیرضا احمدزاده و مسعود فیاض‌زاده آن را تشکیل دادند. فضای آثار این گروه نزدیک به الکترونیک راک است که ترانه‌ها و بیشتر ملودی‌ها را علیرضا احمدزاده می‌نویسد و از طرف دیگر تنظیم و مهندسیِ قطعات را مسعود فیاض‌زاده انجام می‌دهد.

احمدزاده که قرار بود دهم دی روی صحنه برود ضمن تایید این خبر گفت: شب گذشته بود که این خبر را شنیدم که ظاهرا به خاطر رفتار اعضای یک گروه در برج آزادی، فعلا اجراهای راک در این مجموعه کنسل است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز