خبرگزاری کار ایران

واکنش‌ها به پیشنهاد میانمار به عنوان مقصد گردشگری ازسوی مدیرعامل توییتر

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۳۳

مدیر‌عامل توییتر برای پیشنهاد دادن میانمار به عنوان مقصد گردشگری مورد انتقاد بسیاری از کابران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، جک دورسی (مدیر‌عامل توییتر) با گذاشتن یک توئیت که در آن، سفر به میانمار (برمه) را به عنوان یک مقصد گردشگری پیشنهاد کرده بود، مورد انتقاد بسیاری از کابران فضای مجازی قرار گرفت.

دورسی با بیان اینکه ماه گذشته برای مدیتیشن به میانمار سفر کرده، در یک رشته توئیت نوشته است: «مردم میانمار سرشار از شادی و نشاط هستند و غذای آن‌جا فوق‌العاده است.»

او در توییتر ۴ میلیون فالوئر دارد و آنها را تشویق کرده تا به میانمار سفر کنند اما در مقابل برخی او را به نادیده گرفتن وضعیت مسلمان روهینگیا متهم کرده‌اند.

یکی از کاربران توییتر در انتقاد به دورسی نوشته است:«این واقعا توصیه غیرمسئولانه‌ای است. آیا او اخبار را نمی‌خواند؟ آیا متوجه اعتراض‌هایی که در توییتر می‌شود، نیست؟

همچنین کاربر دیگری گفته:«نوشتن آنچه که تبلیغ گردشگری برای آنها در این زمان محسوب می‌شود، شرم‌آور است.»

گفتنی است که سال گذشته سرکوب خشونت‌آمیز اقلیت مسلمان روهینگیا در میانمار که سبب کشته شدن هزاران نفر شد، انتقاد شدید سازمان‌های حقوق بشری را به دنبال داشت.

سازمان‌های حقوق بشری می‌گویند که ارتش، زمین‌های مسلمانان روهینگیا را آتش زده و در برخورد با این اقلیت دست به قتل‌های خودسرانه و تجاوز زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز