خبرگزاری کار ایران

۳ سینماگر ایرانی درجمع داوران جشنواره ایندی وود هند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۶۸۴

۳ سینماگر ایرانی به عنوان داور در چهارمین جشنواره ایندی وود هند حضور دارند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، رعنا آزادی ور، امیر آقایی به عنوان داور و حسن ناظر به عنوان رئیس هیات داوران چهارمین جشنواره ایندی وود هند را عهده‌دار شدند.

چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ایندی وود حیدرآباد از ۹ آذرماه در حیدر آباد هند کار خود را آغاز کرد.

در این دوره از جشنواره ۱۰۰ فیلم از ۱۶ کشور در سه بخش مسابقه فیلم‌های اول، بخش مسابقه فیلم‌های بلند و مسابقه فیلم‌های کوتاه به رقابت می‌پردازند.

در این جشنواره که از ۱ تا ۶ دسامبر (۹ تا ۱۴ آذر) برگزار می‌شود، بازار فیلم نیز برپاست.

در چهارمین دوره جشنواره  امیر آقایی در میان داوران فیلم‌های اول و رعنا آزادی ور درمیان داوران فیلم‌های بلند حضور دارند. حسن ناظر ریاست هیئت داوران این دوره را برعهده دارد. ۱۲ داور  این جشنواره از کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، روسیه، کره جنوبی، آفریقا و ایران انتخاب شدند.   

مهمان ویژه این دوره از جشنواره آثار ایرانی است و در بخشی از  جشنواره ۳ فیلم عباس کیارستمی به نمایش درمی‌آید و درباره این هنرمند فقید صحبت خواهد شد. سه فیلم زیر درختان زیتون، باد ما را خواهد برد و کپی برابراصل در روز سوم برگزاری جشنواره از عباس کیارستمی  به نمایش درمی‌آید.

۳ سینماگر  ایرانی درجمع داوران جشنواره ایندی وود هند

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز