خبرگزاری کار ایران

رونمایی از تیزر یک فیلم سینمایی با موضوع کولبران+فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۰۰

اولین تیزر فیلم سینمایی «کژال» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی نیما یار رونمایی و منتشر شد.

 به گزارش ایلنا، اولین تیزر فیلم سینمایی «کژال» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی نیما یار همزمان با دریافت جایزه بهترین فیلم آسیا از سوی هیات داوران شبکه ارتقای سینمای آسیا NETPAC در بخش رقابتی فیلم‌های اول در بیست و دومین جشنواره «شب‌های سیاه تالین» کشور استونی، رونمایی شد.

پخش بین‌المللی این فیلم برعهده "ArtHouse Cinematheque" در کانادا به مدیریت مرجان علیزاده است. داوران نتپک جشنواره شامل ونگ تاک چانگ، الگا خلاشوا  و مارجا هیندولا است.

فیلم سینمایی «کژال» به کارگردانی نیما یار و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی  قصه‌ای واقعی از دختری دانشجو است که در مرز کردستانِ ایران و عراق ناچار به کولبری می‌شود، در شرایطی سخت میان کولبرها و مناطق ناامن مرزی کردستان ایران و عراق تهیه شده است.

جشنواره فیلم «شب‌های تاریک تالین» مهم‌ترین جشنواره اروپای شمالی است و این جشنواره در کنار جشنواره‌هایی مانند برلین، ونیز، کن، سن سباستین و کارلووی واری جزء ۱۵ جشنواره فیلم برتر جهان محسوب می‌شود.

فیلم‌نامه «کژال» با بازی سمیرا زکائی و مریم به وبانی، توسط آرمین ایثاریان و طرحی از نیما یار به نگارش درآمده است.

حجم ویدیو: ۱۰.۱۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز