خبرگزاری کار ایران

ترکیب میلاد درخشانی، مهیار علیزاده و اندیشه فولادوند در یک کنسرت- نمایش

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۷۰۱

کنسرت- نمایش «خط سوم» با محوریت شخصیت مولانا و دخترش کیمیا خاتون با یک ارکستر زهی بزرگ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، کنسرت- نمایش «خط سوم» با آهنگسازی مهیار علیزاده و کارگردانی رضا موسوی و همراهی ارکستری زهی به رهبری مهدی وجدانی  18 آذر ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

این پرفورمنس حول شخصیت مولانا با تمرکز و محوریت دخترش کیمیا خاتون (که همسر شمس بوده است) اجرا می‌شود. ایفاگر نقش کیمیا، اندیشه فولادوند است که ۱۰ بازیگر و پرفورمر او را همراهی می‌کنند.

نوازندگان گروه موسیقی تلفیقی؛ کسری سبکتکین ، مهیار طهماسبی ، آرمین خیردان، پیمان حاتمی و بهتاش ابوالقاسم نیز در این کنسرت- نمایش حضور دارند و ارکستر زهی به رهبری مهدی وجدانی به همراه این گروه موسیقی تلفیقی، این اجرا را همراهی می‌کنند.

در این ارکستر زهی؛ سامان محمدنبی، نازنین طهرانی، روژین عدالت، پریا صفرزاده، مهدی جهانی، مهسا علیپور، وداد واقفی، رضوانه ناطقیان، سحر بغدادی، میثم رضایی‌مهر، لیدا باقری، فارس مخلصی، امیرحسین قوامی، احمدرضا نیکخو، سعیده قاسمی، ژاله طوسی، سپینود میرزایی و الهام آقابابایی حضور دارند. 

این اجرا دو خواننده دارد؛ میلاد درخشانی (خواننده و نوازنده) و مهیار علیزاده که علاوه بر طراحی و آهنگسازی این اجرا، نقش خواننده را نیز بر عهده دارد. 

کارگردانی و طراحی صحنه این اثر برعهده رضا موسوی و نویسندگی آن برعهده سمیه تاجیک است، محمدحسین توتونچیان نیز تهیه‌کنندگی کار را برعهده دارد.

پرفورمنس «خط سوم» 18 آذر ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می‌شود.

علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز