خبرگزاری کار ایران

تغییر در اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان مستقل سینما

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۶۴

تعداد اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، در پی تصویب اساسنامه انجمن مبنی بر پذیرش اعضای حقیقی و پیوستن اعضای حقیقی انجمن مدنی سابق به انجمن صنفی، مجمع عمومی برای افزایش افراد هیات مدیره برگزار شد.

در این نشست که با حضور دو سوم اعضای صاحب رأی و مهندس کلاته نماینده اداره کل کار و امور اجتماعی برگزار شد، ابتدا رییس انجمن گزارشی از مشکلات مربوط و رفع موانع  به اساسنامه و حضور اعضای حقیقی در کنار اعضای حقوقی را ارائه داد. سپس مجمع عمومی امین تارخ، مرتضی شایسته، سیروس تسلیمی را به عنوان اعضای هیات رییسه و حسن قلی زاده و غلامرضا گمرگی را به عنوان اعضای ناظر برگزید.

سپس برای انتخاب اعضای هیات مدیره رأی گیری شد. و در نتیجه رضا درمیشیان، سعید خانی و منصور لشگری قوچانی به اعضای هیات مدیره انجمن صنفی اضافه شدند.

ترکیب فعلی هیات مدیره پس از افزایش تعداد عبارت است از  منیژه حکمت و مرتضی شایسته، سیروس تسلیمی، سیدمحمود رضوی، سید غلامرضا موسوی، رضا درمیشیان، سعید خانی، ساسان سالور و منصور لشگری قوچانی است. سیدمحسن جاهد و علی واجد سمیعی بازرسان انجمن هستند.

مجمع عمومی به هیات مدیره تکلیف کرد که در اولین فرصت شورای تولید، شورای پخش و هیات داوری را راه‌اندازی نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز