خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید سازمان نیازمندی‌های همشهری منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۲۷۴

مدیرعامل موسسه همشهری ، طی حکمی "احسان پوری" را به عنوان مدیرعامل سازمان نیازمندی‌های همشهری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، "مرتضی حاجی" مدیرعامل موسسه همشهری ، طی حکمی "احسان پوری" را به عنوان مدیرعامل سازمان نیازمندی‌های همشهری منصوب کرد.  

مدیرعامل همشهری در این حکم آورده است:« امید و انتظار دارم با توکل به خدای لایزال و به کارگیری تمام تخصص و صلاحیت حرفه ای خود برای تحقق هدف های والای موسسه و ارتقاء کیفی و کمی محصولات و خدمات مردمی در بخش نیازمندیها، حضور فعال و موثر در فضای مجازی و استفاده بهینه از این بستربرای فراگیری هرچه بیشترعرصه خدمت رسانی، تسهیل و ساده سازی دسترسی مردم و مخاطبان به خدمات و اطلاعات مورد نیاز و ورود به عرصه های کسب و کارهای نوین رسانه ای قدم های بلند و موثری بردارید.»

" احسان پوری "دانش آموخته دکتری مدیریت رسانه، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روزنامه نگاری و لیسانس مهندسی کامپیوتر، متولد۱۳۶۰ است.  وی پیش ازاین مشاور اجرایی مدیرعامل همشهری در حوزه کسب و کار و فناوری های نوین رسانه، نیز بوده است . پوری در کارنامه کاری خود،  قائم مقام مرکزمطالعات و برنامه ریزی رسانه  وزارت ارشاد اسلامی، مشاور ارتباطات و تبلیغات هلدینگ دی ، مدیر مسئولی و سردبیری نشریات سفرنامه، شهرسفر را به عهده داشته است. وی همچنین استادیار گروه مدیریت رسانه پردیس فارابی دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر گروه مدیریت فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی است . از سوابق علمی ایشان می توان به تالیف کتاب "تاثیرفرهنگ سازمانی بر تعالی سازمان" و "کاربردفناوری اطلاعات در روابط عمومی" و انتشار ده ها مقاله تخصصی در زمینه  اقتصاد رسانه، تکنولوژی های نوین رسانه ای و مدیریت رسانه در مجلات علمی و تخصصی را نام برد.

سیدعلاالدین ظهوریان مدیرعامل سابق سازمان نیازمندیهای همشهری هفته گذشته از سمت خود استعفا داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز