خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

افتتاح خانه استارت‌آپ گردشگری در یکی از خانه‌های تاریخی تهران

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۳۸۸

محمدثابت اقلیدی می‌گوید برای اولین بار ۵۰ میلیارد تومان برای حمایت از استارتاپ‌ها در برنامه سازمان میراث فرهنگی قرار گرفته و به‌زودی خانه استارت‌آپ گردشگری افتتاح می‌شود.

 محمدثابت اقلیدی (مدیرکل نظارت و ارزشیابی گردشگری سازمان میراث فرهنگی) به خبرنگار ایلنا گفت: برای اولین بار ۵۰ میلیارد تومان برای حمایت از استارتاپ‌ها در برنامه سازمان میراث فرهنگی قرار گرفته و همچنین به‌زودی خانه استارت‌آپ گردشگری را افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: خانه استارت‌آپ گردشگری یکی از خانه‌های تاریخی شهر تهران است که در حال حاضر با مشارکت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی‌و‌گردشگری زیرساخت‌های آن فراهم شده و در مرحله تجهیز به سر می‌برد.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی گردشگری سازمان میراث فرهنگی همچنین در پاسخ به این سوال که بالاخره چه‌کسی استارت‌آپ‌های گردشگری را فیلتر کرده است، بیان کرد: تا به حال درباره این موضوع گزارشی به‌دست ما نرسیده است اما باید بگوییم که به‌دنبال این هستیم که هر استارت‌آپ، شرکت حقیقی و حقوقی که فیلتر شده و از ما مجوز دارد را رفع فیلتر کنیم.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای فعالیت‌ استارت‌آپ‌های گردشگری قائل نیست، گفت: در حال رفع اقداماتی هستیم که مشکلات را حل کنیم چراکه ما معتقدیم استارت‌آپ‌ها موجب رونق کسب و کارهای گردشگری می‌شوند و توسعه صنعت را در پی دارند. به‌علاوه این موضوع می‌خواهیم حتی خارج از نوبت برای استارت‌آپ‌هایی که خلاق هستند و تا‌به‌حال فعالیت‌های خوبی را در این حوزه انجام داده‌اند؛ مجوز بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز