خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت با همکاری ۲ تشکل هنری

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۹۳

دبیرکل جشنواره هنر مقاومت از همکاری تشکل‌های هنری«نهضت مردمی پوستر انقلاب اسلامی» مشهد و «مجمع طراحان انقلاب اسلامی آیه» اصفهان در برگزاری پنجمین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره هنر مقاومت با اعلام این خبر گفت: در برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت، در نظر داریم تا از استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه هنرمندان جوان در سراسر کشور استفاده کنیم و باتوجه به اینکه افراد توانمند و برجسته‌ای در حوزه هنرهای تجسمی در قالب تشکل‌ها و مجامع هنری در حال فعالیت حرفه‌ای هستند، با مشورت جمعی از خبرگان این حوزه مناسب دیدیم تا در جهت بهبود کیفی جشنواره از این پتانسیل ارزشمند به نحو احسن بهره ببریم.

مدیر عامل گروه هنرهای تجسمی روایت فتح اضافه کرد: تمرکز زدایی از تهران یکی از سیاست‌های برگزاری جشنواره پنجم هنر مقاومت است و بنا داریم تا همه توان حرفه‌ای هنرمندان سراسر کشور را در این جشنواره، کنار خود داشته باشیم و در این راستا و در نخستین گام ۲ تشکل حرفه‌ای«نهضت» و «آیه» را که از مجامع هنری رشته هنرهای تجسمی در شهرهای اصفهان و مشهد است دعوت به همکاری کردیم که با پاسخ مثبت مدیران این دو تشکل آقایان سید محمدرضا میری مدیر نهضت مردمی پوستر انقلاب اسلامی و مجتبی مجلسی مدیر مجمع طراحان انقلاب اسلامی آیه مواجه شدیم و شهر مشهد به عنوان پایگاه رسمی برگزاری پوستر و تبلیغات شهری پنجمین جشنواره هنر مقاومت انتخاب شد که امید داریم در این بخش از جشنواره شاهد دریافت آثار مطلوب و ارزشمندی از سوی هنرمندان جوان و پیشکسوت از سراسر میهن اسلامی باشیم.

نجابتی افزود: دلیل انتخاب این دوپایگاه مردمی به این خاطر بود که این دو استان به عنوان مرکزی برای ارائه آثار و ارتباط هنرمندان سایر استان‌ها شناخته می‌شوند و هنرمندان شهرهای دیگری نظیر شیراز، تبریز، یزد، اهواز و... با این دو مرکز  ارتباط نزدیک و تنگاتنگی دارند.

گفتنی است سید محمدرضا میری دبیری بخش پوستر و حامد مغروری دبیری بخش تبلیغات شهری پنجمین جشنواره هنر مقاومت را بر عهده دارند.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی در ۱۰ بخش «پوستر»  و «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه» ، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک» ، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» به‌همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح، دی و بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز