خبرگزاری کار ایران

تور عکاسی از معادن با حضور عکاسان پیشکسوت

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۱۱

دومین جشنواره ملی عکس معدن نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود. در این راستا، تعدادی تور عکاسی از معادن نیز به منظور ثبت تصاویر آنچه که در معدن‌ها می‌گذرد، انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین ارجمند در رابطه با برگزاری تورهای عکاسی جشنواره ملی عکس معدن می‌گوید:‌ به تازگی جمعی از پیشکسوتان عکاسی به زنجان و شهرستان‌های اطراف اعزام شدند و از معدن سرب و روی انگوران عکاسی کردند. همچنین قرار است برنامه‌های مشابهی در دیگر معادن برگزار شود.

این مسئول برگزاری تورهای عکاسی جشنواره ملی عکس معدن ادامه می‌دهد:‌ تور مس سونگون آذربایجان به زودی برگزار می‌شود، همچنین پس از آن در 17 و 18 شهریور ماه تور سراسری به ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه را به مدت دو روز خواهیم داشت. قرار است که هماهنگی‌های لازمه انجام شود تا در 20 و 21 شهریور ماه تور عکاسی به کرمان معدن گل گهر نیز برگزار شود.

ارجمند ادامه می‌دهد: این تور عکاسی در راستای دومین جشنواره ملی عکس معدن برگزار شده و هدفمان این است که عکاسان با معدن آشنا شوند و پس از ورود این عکس‌ها به جشنواره و انتشار آن در رسانه‌ها، مردم نیز بیشتر با معدن آشنا شوند.

جشنواره عکس معدن با موضوعات «انسان و معدن»، «شکوه معدن و صنایع معدنی»، «ایمنی و محیط زیست در معدن» و «صنایع معدنی» برگزار می‌شود و به علاقه‌مندان فرصت داده که تا روز 25 شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، خیابان سمیه بعد از مفتح پلاک 100، طبقه دوم یا به وب سایت www.kimiyafest.ir ارسال کنند. برگزیدگان جشنواره نشان کیمیا دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز